کد خبر : 151052
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

شهرداری پروژه‌های مشارکتی را با انتشار آگهی اجرا می‌کند

شهرداری پروژه‌های مشارکتی را با انتشار آگهی اجرا می‌کند

شهردار اردبیل گفت: تمام پروژه‌های شهرداری با انتشار آگهی و فراخوان عمومی اجرایی و عملیاتی می‌شود و ما هیچ امتیازی را برای مجریان و مشارکت کنندگان به صورت خاص قایل نیستیم. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: براساس تصمیم هیئت سرمایه‌گذاری قرار است به روش BOT

شهرداری پروژه‌های مشارکتی را با انتشار آگهی اجرا می‌کند
شهردار اردبیل گفت: تمام پروژه‌های شهرداری با انتشار آگهی و فراخوان عمومی اجرایی و عملیاتی می‌شود و ما هیچ امتیازی را برای مجریان و مشارکت کنندگان به صورت خاص قایل نیستیم.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: براساس تصمیم هیئت سرمایه‌گذاری قرار است به روش BOT دو پروژه آماده‌سازی زمین اسکیت با سرمایه‌گذاری 80 میلیون تومان و خرید ماشین برقی و کالسکه در شورابیل با سهم 30 درصدی شهرداری از محل درآمد حاصله اجرایی خواهد شد که اجرای این پروژه‌ها با انتشار آگهی و انتخاب پیمانکار انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در آماده‌سازی زمین اسکی سرمایه‌گذار 30 میلیون تومان برای آسفالت و سازه رویه، 30 میلیون تومان برای فنس‌کشی و 20 میلیون تومان نیز برای احداث سکو هزینه خواهد کرد که قرار است در مجموع با 80 میلیون تومان سرمایه‌گذاری و پنج سال بهره‌برداری از سوی مشارکت‌کننده زمینه اجرای این پروژه فراهم آید.
شهردار اردبیل گفت: برای خرید ماشین برقی و کالسکه نیز ما براساس مکانیزم تعریف شده سرمایه‌گذار را انتخاب کرده و مقرر شد 30 درصد از درآمد اجرای این پروژه سهم شهرداری و مشارکت کننده پنج سال از سود آن استفاده کند.
لطف‌اللهیان افزود: ما تمام اقدامات خود را به صورت قانونی و با انتشار آگهی در طول سال انجام می‌دهیم و در نهایت با یکی از سرمایه‌گذاران مذاکره نهایی را انجام داده و مجوز لازم صادر می‌شود.
وی در مورد واگذاری سه قطعه تجاری در شوراسنتر به سه قهرمان و پهلوان اردبیلی سجاد انوشیروانی، سعید علی‌حسینی و سعید محمدپور بیان کرد: با تصمیم کمیسیون تملک و واگذاری قرار است نه از محل سهم شهرداری بلکه از سهم مالکانه سه قطعه واحد تجاری در شوراسنتر شامل واحدهای 274، 196 و 203 به این پهلوانان و قهرمانان اعطا شود.
شهردار اردبیل ادامه داد: ما به هیچ وجه پیش از این به این قهرمانان ورزشی واگذاری زمین و یا واحد تجاری را انجام ندادیم و شهرداری همواره در حمایت از پهلوانان و قهرمانان به عنوان یک وظیفه اجتماعی سعی کرده به این قهرمانان المپیک و جهانی واگذاری زمین و یا ملکی را انجام دهد.
لطف‌اللهیان اردبیل را مهد قهرمانان و پهلوانان دانست و اظهار کرد: درخواست‌ها برای بهره‌مندی قهرمانان و پهلوانان عرصه‌های ورزشی از این مزایا بسیار زیاد است و ما براساس اولویت‌بندی و مصوبه شورا به قهرمانان جهانی و المپیک با اولویت این واگذاری‌ها را انجام می‌دهیم.
وی در مورد تغییر کاربری انجام شده در اراضی آتاماشین خاطرنشان کرد: ما از سهم 10 درصد تغییر کاربری هیچگونه واگذاری به قهرمانان ورزشی انجام ندادیم بلکه سه قطعه واگذار شده قبلی از محل سهم مشارکت‌کننده بوده است.
شهردار اردبیل گفت: به هیچ وجه از طرف شهرداری به این قهرمانان ورزشی تاکنون زمینی واگذار نشده و واگذاری واحدهای تجاری شوراسنتر برای اولین بار به این قهرمانان اتفاق می‌افتد.
لطف‌اللهیان همچنین به تعامل خوب شهرداری با راه و شهرسازی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: همکاری‌های ما بسیار تنگاتنگ و نزدیک است و احداث مسجد شهرک ولایت در محل زمینی که راه و شهرسازی واگذار می‌کند به متراژ 572 مترمربع انجام خواهد شد و ما تنها در این امر معنوی تسهیل امور اداری را انجام می‌دهیم و تامین همه زیرساخت‌ها برعهده راه و شهرسازی استان اردبیل خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز