کد خبر : 150121
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

فرهنگیان و دانش‌آموزان در صورت تمایل به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند

فرهنگیان و دانش‌آموزان در صورت تمایل به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام فرهنگیان و دانش آموزان متقاضی برای حضور در اردوهای جهادی به منظور خدمات رسانی به سیل‌زدگان خبر داد. سید یحیی میرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: تمامی فرهنگیان استان کرمانشاه به ویژه مربیان مرد عضو تشکیلات پیشتازان

فرهنگیان و دانش‌آموزان در صورت تمایل به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند
رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام فرهنگیان و دانش آموزان متقاضی برای حضور در اردوهای جهادی به منظور خدمات رسانی به سیل‌زدگان خبر داد.
سید یحیی میرعباسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: تمامی فرهنگیان استان کرمانشاه به ویژه مربیان مرد عضو تشکیلات پیشتازان که آموزش های لازم برای خدمات رسانی به مردم در مواقع بحرانی را دیده اند، به همراه تمامی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم می‌توانند متقاضی شرکت در این اردوهای جهادی که با هدف خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان برگزار خواهد شد، بشوند.
 وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه قریب 500 گروه تشکیلات پیشتازان داریم، گفت: این گروه های دانش آموزی 16 تا 41 نفره بوده و هر کدام یک مربی دارند که سالانه دوره های مرتبط با امداد و نجات را برای خدمات رسانی به مردم در زمان های بحرانی می بینند.
 به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه حدود 20 هزار دانش آموز عضو تشکیلات پیشتازان در استان کرمانشاه داریم که حدود 70 درصد این دانش اموزان دختر هستند.
میرعباسی ادامه داد: فرهنگیان و دانش آموزانی که تمایل به حضور در مناطق سیل زده را دارند تا آخر هفته آینده مهلت دارند با مراجعه به سازمان دانش‌آموزی و یا ادارات آموزش  و پرورش تمایل خود را برای حضور در مناطق سیل زده اعلام کنند.
 رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزانی که متقاضی شرکت در مناطق سیل زده شوند در سریع ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده استان لرستان که استان کرمانشاه به عنوان استان معین برای خدمات رسانی به این استان انتخاب شده، اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به پنج روزه بودن اردوهای جهادی خدمات رسانی به سیل زدگان، گفت: اعزام ها به صورت رایگان و از طریق سازمان دانش آموزی انجام خواهد شد.
میرعباسی ادامه داد: کمک به پاکسازی منازل مسکونی از گل و لای، شست و شوی فرش ولوازم خانه، توزیع اقلام و … از جمله برنامه های اردوهای جهادی دانش‌آموزی در مناطق سیل زده استان لرستان خواهد بود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون افراد زیادی متقاضی حضور در این اردوهای جهادی نشده اند، از همه فرهنگیان و دانش آموزان دعوت کرد برای شرکت در این اردوها برنامه ریزی کنند.
 وی ادامه داد: در جریان زلزله سال 96 استان کرمانشاه تعداد زیادی از فرهنگیان و دانش آموزان از استان های مختلف کشور به طور داوطلبانه و خودجوش متقاضی شرکت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای خدمات رسانی شده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز