کد خبر : 150419
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

چابک‌سازی مدیریت؛ الفبای توسعه

چابک‌سازی مدیریت؛ الفبای توسعه

استاندار زنجان به چابک‌سازی مدیریت برای توسعه و تحقق رونق تولید تاکید کرد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در ستاد هماهنگی مدیریت شهری اظهار کرد: یکی از گام‌های مهم و الفبای توسعه هر شهر و کشوری، چابک‌سازی مدیریت است و تحقق رونق تولید نیز بدون چابک‌سازی مدیریت امکان‌پذیر نیست. وی ادامه داد: برای

استاندار زنجان به چابک‌سازی مدیریت برای توسعه و تحقق رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در ستاد هماهنگی مدیریت شهری اظهار کرد: یکی از گام‌های مهم و الفبای توسعه هر شهر و کشوری، چابک‌سازی مدیریت است و تحقق رونق تولید نیز بدون چابک‌سازی مدیریت امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: برای رونق تولید باید بخش خصوصی را پای کاری بیاوریم؛ مکان‌های صادراتی را مشخص و از واردات کالاهای مشابه اقلام تولید داخل جلوگیری شود. ضمن اینکه اشتغال خانواده، رونق بنگاه‌های کوچک و متوسط و برون‌سپاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان به حضور مدیران خدمات شهری در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: چابک‌سازی این مدیران برای هماهنگی بهتر امور و نیز تشکیل هیئت اندیشه‌ورز برای استفاده از دانش و صلاحیت آن‌ها در حوزه مدیریت شهری ضروری است.

این مسئول، هماهنگی بین دستگاه‌ها برای ایجاد آرامش را از دیگر مولفه‌های تحقق رونق تولید برشمرد و گفت: اجرای یک برنامه در سطح شهر باید با هماهنگی و نظم انجام شود.

وی ساماندهی بازار، تردد موتور‌سواران در بازار، وجود دکل‌های برق در مکان‌های نامناسب، سد معبر، مشکل پارکینگ در هسته مرکزی شهر، ساماندهی دست‌فروش‌ها و مواردی از این دست را از چالش‌های مهم برای مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: مدیریت بحران نباید عامل ایجاد بحران و تنش باشد، بلکه باید اوضاع را به درستی پیش برد.

حقیقی، کمبود روشنایی در میادین و زیاد بودن سرعت‌کاه‌ها در شهر را از دیگر مشکلات دانست و گفت: باید از پروژه‌های کوچک و بزرگ بازدید و پروژه‌هایی که تعریف می‌شوند، کارشناسی شده باشد. همچنین پروژه‌ای مکمل برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه زنجان در بخش وصول درآمد مازاد سومین استان کشور بود، تصریح کرد: در برهه کنونی باید بیشترین وحدت و همدلی را داشته باشیم و کسانی که در شهر خدمت می‌کنند، یک صدا باشند. باید منافع شهر را به منافع دستگاه ترجیح دهیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز