کد خبر : 151115
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

کمک ۶ هزار میلیاردی خیّرین سلامت تا پایان سال ۹۶

کمک ۶ هزار میلیاردی خیّرین سلامت تا پایان سال ۹۶

دبیر کل مجمع خیّرین سلامت کشور گفت: این مجمع از حدود ۱۰ سال پیش در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری برگزار شده بود، تشکیل شد و تا پایان سال ۹۶، خیّرین بیش از ۶ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند. به گزارش ایسنا،دکتر حسینعلی شهریاری در دیدار مدیران مجمع خیّرین سلامت کشور

دبیر کل مجمع خیّرین سلامت کشور گفت: این مجمع از حدود ۱۰ سال پیش در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری برگزار شده بود، تشکیل شد و تا پایان سال ۹۶، خیّرین بیش از ۶ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند.

به گزارش ایسنا،دکتر حسینعلی شهریاری در دیدار مدیران مجمع خیّرین سلامت کشور با وزیر بهداشت، اظهار کرد: بعد از فوت حاج آقا نیری که خدمات ارزشمند و خالصانه ای در مجمع خیّرین سلامت داشت، مسئولیت به بنده رسید و در ۶ ماهه اول سال گذشته، خیّرین حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: از روزی که این مسئولیت را پذیرفتم، تلاش کردیم که خیّرین را برای سرمایه گذاری در حوزه های پیشگیرانه، پژوهشی و بهداشتی ترغیب کنیم البته تصمیم با خود خیّرین سلامت است اما توصیه ما به خیّرین سلامت در استانها این است که موازی کاری با دانشگاه های علوم پزشکی نشود و با آنها هماهنگی کاملی وجود داشته باشد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مشارکت بانوان در مجمع خیّرین سلامت کشور، گفت: تا کنون در ۵۴ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور، شورای زنان مجمع خیّرین سلامت تشکیل شده است و زنان، انگیزه زیادی برای کار کردن دارند.

دکتر شهریاری از ایده وزیر بهداشت مبنی بر اینکه هر معاونت وزارت بهداشت باید رویکرد اجتماعی باشد تقدیر کرد و افزود: هر کجا که خیّرین وارد کار شدند، هزینه تمام شده مراکز بهداشتی و درمانی، نصف قیمت پیمانکاران و دولت است و کیفیت کار نیز بالا است.

به گزارش وبدا، دبیر کل مجمع خیّرین سلامت کشور تاکید کرد: در دانشگاه‌های علوم پزشکی باید به خیّرین عزت و احترام گذاشته شود و آنها انتظار دارند که مسئولان، حرمت شان را نگه داشته و حرف‌هایشان را گوش کنند چون خیّرین به حوزه سلامت کمک می‌کنند و هیچ گاه رقیب دولت نیستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز