کد خبر : 150529
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

۱۵۰میلیارد تومان خسارت به ۹۶ شهرک صنعتی

۱۵۰میلیارد تومان خسارت به ۹۶ شهرک صنعتی

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد که طبق جدیدترین برآوردها تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های ۹۶ شهرک‌ صنعتی در نقاط مختلف کشور وارد شده و میزان این خسارت‌ها در شهرک‌های مختلف متفاوت است. فتحعلی محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش

۱۵۰میلیارد تومان خسارت به ۹۶ شهرک صنعتی

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد که طبق جدیدترین برآوردها تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های ۹۶ شهرک‌ صنعتی در نقاط مختلف کشور وارد شده و میزان این خسارت‌ها در شهرک‌های مختلف متفاوت است.

فتحعلی محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش بارش‌ها در اواخر سال ۱۳۹۷ باعث شد که تدابیر لازم اتخاذ شود، گفت: برخی از استان‌ها برای مقابله با سیل آمادگی‌هایی کسب کرده بودند که باعث شد میزان خسارت‌ها عدد کمی باشد.

وی با اشاره به اینکه با اتخاذ تدابیر درست می‌توان خسارت‌های ناشی از اینگونه حوادث را به حداقل رساند، اظهار کرد: طبق جدیدترین برآوردها ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های ۹۶ شهرک صنعتی وارد شده که میزان این خسارت‌ها در شهرک‌های مختلف متفاوت بوده است.

به گفته معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران میزان خسارت در واحدهای مختلف بین ۳۰۰ میلیون تا ۳۰ میلیارد تومان و بیشترین خسارت در شهرک صنعتی آق قلا و اهواز بوده است.

محمدزاده در ادامه از بازگشت بیش از ۸۰ درصد شهرک صنعتی آق قلا به چرخه تولید خبر داد و گفت: در سایر شهرها نیز فعالیت‌های تولید انجام می‌شود؛ به جز شهرک صنعتی اهواز ۲ که منتظر هستیم آب فروکش کند.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی در شهرهای مازندران، کرمانشاه، لرستان و ایلام علیرغم اینکه خسارت بالایی را متحمل شدند، به چرخه تولید بازگشتند.

محمدزاده با اشاره به اینکه نگاه دولت در سال رونق تولید به بخش صنعت نگاه ویژه‌ای خواهد بود، تصریح کرد: طبق اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت تسهیلات ویژه در اختیار واحدهای صنعتی آسیب دیده در سیل اخیر قرار خواهد گرفت و برای شهرک‌هایی که خسارت زیاد بوده نیز معافیت مالیاتی اعمال خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که تصمیم‌گیری نهایی درباره واحدهای صنعتی آسیب دیده در دستور کار دولت است و منتظر هستیم که دولت تصمیم جامعی بگیرد تا بتوانیم به واحدها اعلام کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز