کد خبر : 154628
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

استاندار خراسان شمالی بر لزوم همبستگی متولیان حقوق کودک تاکید کرد

استاندار خراسان شمالی بر لزوم همبستگی متولیان حقوق کودک تاکید کرد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: احقاق حقوق کودک مستلزم ایجاد همبستگی و پیوستگی بین متولیان و فعالان این عرصه است. محمد علی شجاعی در بیست و هشتمین کنفرانس تخصصی حقوق کودک و هفدمین مدرسه زمستانه حقوق کودک که ۱۲ اسفندماه در محل فرمانداری بجنورد برگزار شد، گفت: آنچه را که امروز بشریت به عنوان حقوق بشر

استاندار خراسان شمالی بر لزوم همبستگی متولیان حقوق کودک تاکید کرد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: احقاق حقوق کودک مستلزم ایجاد همبستگی و پیوستگی بین متولیان و فعالان این عرصه است.

محمد علی شجاعی در بیست و هشتمین کنفرانس تخصصی حقوق کودک و هفدمین مدرسه زمستانه حقوق کودک که ۱۲ اسفندماه در محل فرمانداری بجنورد برگزار شد، گفت: آنچه را که امروز بشریت به عنوان حقوق بشر یاد می کند دین مبین اسلام بیش از ۱۴۰۰ سال قبل به آن پرداخته است.
شجاعی با بیان اینکه دین اسلام نسخه کاملی از زندگی برای بشریت در تمامی موارد ارائه کرده است، افزود: اگر در سایر کشورهای مدعی حقوق بشر که خود عامل و باعث بسیاری از جنگ ها و بمباران ها هستند اما به برکت اسلام و نگاه مقام معظم رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی به بحث حقوق بشر، حقوق کودک و هر شهروندی پرداخته شده است.
وی تصریح کرد: در استان خراسان شمالی در تمامی بخش ها هیچ مورد و مشکلی وجود ندارد که نتوانسته باشیم با انسجام و هم افزایی بر آن مسلط شویم.
شجاعی گفت: در استان در بسیاری از جلسات با دغدغه به بحث آموزش و پرورش کودک، بهداشت، حقوق کودک، رسیدگی به مسائل روانی و … پرداخته ایم و تلاش داریم با انسجام و هم افزایی وظیفه خود را نسبت به این قشر آسیب پذیر و آینده ساز کشور انجام دهیم.
وی افزود: خراسان شمالی به لحاظ بسیاری از شاخص های زیرساختی استانی غیربرخوردار است اما با داشتن مردم و مدیران خوب، بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش از نظر درصد جمعیت استان دوم در بحث جذب سواد آموز هستیم.
شجاعی با اعلام آمادگی استان برای انجام اقدامات لازم برای احقاق حقوق کودکان در قالب تفاهم نامه، گفت: مجموعه مدیریت استان از توان کافی برای انجام کارها برخوردار است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز