کد خبر : 154525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

اولین رویداد کارآفرینی گردشگری لوت در بیرجند برگزار می‌شود

اولین رویداد کارآفرینی گردشگری لوت در بیرجند برگزار می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند گفت: اولین رویداد کارآفرینی(استارتاپ ویکند) گردشگری لوت بیرجند با محورهای جانبی کشاورزی، صنایع دستی و سنگ‌های قیمتی در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار خواهد شد. علیرضا محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از چهار استانی است که در حاشیه کویر

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند گفت: اولین رویداد کارآفرینی(استارتاپ ویکند) گردشگری لوت بیرجند با محورهای جانبی کشاورزی، صنایع دستی و سنگ‌های قیمتی در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار خواهد شد.

علیرضا محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از چهار استانی است که در حاشیه کویر لوت قرار دارد و این کویر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری است.

وی با بیان اینکه باید به این ظرفیت توجه کرد، افزود: در این راستا اولین رویداد کارآفرینی(استارتاپ ویکند) گردشگری لوت بیرجند با محورهای جانبی کشاورزی، صنایع دستی و سنگ‌های قیمتی در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این رویداد کارآفرینی بیان کرد: رویدار کارآفرینی پیشرفته از سال 2007 توسعه پیدا کرده و با سرعت پیشرفت علم و فناوری‌ها سرعت پیدا کرد.

محمدزاده ادامه داد: رویداد کارآفرینی گردشگری لوت بیرجند توسط دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند با همکاری  اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، دانشگاه بیرجند و بنیاد نخبگان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: افرادی که در زمینه توسعه گردشگری با درنظرگرفتن پتانسیل‌ها و قابلیت‌های استان نظر، ایده و یا طرح‌هایی دارند، می‌توانند در این رویدار کارآفرینی شرکت کنند.

دبیر علمی این رویداد اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.evand.com/events/0175066 در این رویداد ثبت‌نام کنند.

محمدزاده بیان کرد: این افراد در قالب سه روز و 54 ساعت ایده‌های خود را ارائه می‌کنند و در نهایت ایده‌های برتر به سمت تولید یک کسب و کار هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه این رویداد سالن امتحانات دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند برگزار خواهد شد، افزود: این رویداد کارآفرینی از 4 الی 6 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بیرجند یادآور شد: یکی از ویژگی‌های این استارتاپ این است که یک هفته قبل از همایش بین‌المللی کویر لوت برگزار می‌شود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: به ایده‌های اول تا سوم این رویداد به ترتیب مبلغ سه، دو و یک میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد و علاوه بر آن از سوی بنیاد ملی نخبگان و سرمایه گذاران مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز