کد خبر : 152688
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

باید در اجرای پروژه های گردشگری نوآوری و ابتکار داشته باشیم

باید در اجرای پروژه های گردشگری نوآوری و ابتکار داشته باشیم

  معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بر لزوم وجود نوآوری و ابتکار در پروژه های گردشگری استان به ویژه در پروژه های کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان تاکید کرد.    به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مهرداد سالاری در کارگروه گردشگری استان که امروز (29 فروردین) با محوریت پروژه کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان

باید در اجرای پروژه های گردشگری نوآوری و ابتکار داشته باشیم 
 
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بر لزوم وجود نوآوری و ابتکار در پروژه های گردشگری استان به ویژه در پروژه های کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان تاکید کرد. 
 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مهرداد سالاری در کارگروه گردشگری استان که امروز (29 فروردین) با محوریت پروژه کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان برگزارشد، یکی از سیاست های فعلی در استان را توجه به دو حوزه گردشگری و کشاورزی برای رونق اقتصادی دانست و گفت: در این راستا اجرای پروژه گردشگری تاق بستان به بیستون حرکتی مثبت در جهت توسعه گردشگری کرمانشاه خواهد بود.  
 
وی با بیان اینکه با اجرایی شدن این پروژه جمعیت زیادی از ظرفیت خدمات آن استفاده خواهند کرد، افزود: باید تلاش شود تا پروژه هایی که در این مسیر کنار یکدیگر ایجاد می‌شود کاربری های مکمل یکدیگر داشته باشند. 
 
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: همچنین باید پروژه هایی که در دو طرف محور قرار می‌گیرند به نحوی بین آنها ارتباط ایجاد کنیم. 
 
وی در ادامه بر لزوم بکارگیری نوآوری و ابتکار در پروژه های گردشگری استان به ویژه در پروژه های این کریدور تاکید کرد و گفت: این پروژه ها باید به گونه ای باشند که مشابه آنها را در دیگر استان ها نداشته باشیم تا جاذب گردشگر باشد. 
 
هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در ادامه این نشست بابیان اینکه برای اجرای پروژه های گردشگری در مسیر کریدور بیستون به تاق بستان باید از تجارب جهانی استفاده شود، عنوان کرد: همچنین باید از سلایق افراد صاحب نظر داخل و خارج از استان نیز برای طراحی پروژه ها استفاده کنیم. 
 
امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این نشست بابیان اینکه کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان حدود 30 کیلومتر طول دارد، گفت: حدود 20 کیلومتر از این مسیر را زمین هایی تشکیل داده که باید برای تغییر کاربری آنها به گردشگری اقدام کنیم. 
 
وی افزود: در این محور هشت روستای اصلی قرار دارد که با تغییر کاربری زمین های مردم این روستاها منافعی شامل آنها می‌شود. 
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه همچنین از تلاش برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در این هشت روستا خبرداد و گفت: امسال تلاش خواهیم کرد تا اقامتگاه های بوم گردی را در این روستاها راه اندازی کنیم که بخشی از پروژه های گردشگری کریدور نیز به شمار می‌رود. 
 
وی همچنین بااشاره به تعریف 43 پروژه گردشگری در مسیر کریدور بیستون به تاق بستان عنوان کرد: در این رابطه بسته های سرمایه گذاری مختلفی را آماده کرده ایم و سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان برای سرمایه گذاری اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز