کد خبر : 154552
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

تابستان امسال قطع برق نخواهیم داشت

تابستان امسال قطع برق نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت : وقتی هزینه مصرف انرژی رایگان باشد به تبع در مصرف آن به درستی صرفه جویی نمی‌شود. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، بهنام بیات در نشست خبری امروز چهارشنبه 28 فروردین با اشاره به معافیت مدارس، مساجد، تکایا و برخی حسینیه‌ها از پرداخت هزینه برق، اظهارکرد: وقتی هزینه مصرف انرژی

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت : وقتی هزینه مصرف انرژی رایگان باشد به تبع در مصرف آن به درستی صرفه جویی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، بهنام بیات در نشست خبری امروز چهارشنبه 28 فروردین با اشاره به معافیت مدارس، مساجد، تکایا و برخی حسینیه‌ها از پرداخت هزینه برق، اظهارکرد: وقتی هزینه مصرف انرژی رایگان باشد به تبع در مصرف آن به درستی صرفه جویی نمی‌شود.

وی افزود: انرژی کالاست و برای مصرف آن باید هزینه پرداخت شود اما وقتی مصرف رایگان شود نحوه صحیح مصرف کردن را نمی‌توان تضمین کرد.

این مسئول بیان کرد: متاسفانه ایران از لحاظ مصرف انرژی جزو پرمصرف‌ترین کشورهای جهان است و باید نحوه درست مصرف کردن انرژی در جامعه نهادینه شود.

بیات در ادامه به وضعیت تولید برق اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در پی بارندگی‌های اخیر 80 درصد ظرفیت سدهای کشور پر شده است و 12 هزار مگاوات نیروی برق آبی در مدار خواهد بود و با مشکل تولید برق مواجه نخواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز در ادامه به تعرفه پرداخت مشترکین پرمصرف اشاره کرد و گفت: مشترکین پرمصرف واحدهایی هستند که در ماه 200 وات به بالا برق مصرف می‌کنند که تعرفه پرداخت آنها به ازای هر 200 کیلو وات، هفت درصد، 300 کیلو وات 23 درصد افزایش تعرفه خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان مصرف انرژی خورشیدی در البرز اشاره کرد و گفت: متاسفانه البرز در حوزه استفاده از انرژی‌های نوین جایگاه خوبی ندارد و باید با اطلاع رسانی و فرهنگسازی بستر استفاده از انرژی های نوین را بیش از پیش فراهم کنیم.

این مسئول تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تمامی ادارات برق شهرستان‌های استان موظف شده‌اند تا برق ساختمان‌های اداری خود را از طریق انرژی خورشیدی تامین کنند.

وی همچنین به اختصاص زمین دو هزار و 800 هکتاری برای تامین انرژی خورشیدی در حدفاصل ماهدشت و اشتهارد خبرداد و گفت: آمادگی همکاری با سرمایه گذاری در این حوزه وجود دارد.

بیات در بخش دیگری از سخنان خود به میزان تلفات برق در این استان اشاره کرد و افزود: تلفات انرژی در این استان 13.5 درصد از 100 واحد برآورد شده که براساس هفت میلیارد کیلووات ساعت خریداری در سال میزان تلفات مبلغ قابل توجهی خواهد بود که البته با برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم این میزان تلفات در سال جاری به 11 درصد برسد.

وی در پایان به حمایت از مشترکین و بیمه لوازم برقی اشاره کرد و گفت: چندسالی است که در جهت حمایت از مشترکین از طریق بیمه دی خسارت لوازمی که به دلیل تغییر نوسانات برقی یا قطعی برق خراب می شوند پرداخت می شود که این حق بیمه از مشترکین خانگی در هر قبض 200 تومان و برای مشترکین تجاری در هر قبض دو هزار تومان کسر می‌شود.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز