کد خبر : 154798
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

تاکید سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل بر اعمال فشار بیشتر به خونتای میانمار

تاکید سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل بر اعمال فشار بیشتر به خونتای میانمار

سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل به جامعه جهانی تاکید کرد تا فشار خود را بر ارتش میانمار به منظور احیای دموکراسی در این کشور بیشتر کند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل قویا بر تصمیم جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به منظور همکاری

تاکید سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل بر اعمال فشار بیشتر به خونتای میانمار

سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل به جامعه جهانی تاکید کرد تا فشار خود را بر ارتش میانمار به منظور احیای دموکراسی در این کشور بیشتر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل قویا بر تصمیم جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به منظور همکاری مجدد با جهان تاکید کرد و در نخستین روز ریاست آمریکا بر شورای امینت سازمان ملل که از روز دوشنبه اول مارس سال جاری میلادی آغاز شد به تعدادی دیگر از موارد بین‌المللی که باید به آنها رسیدگی شود، پرداخت و درباره کره شمالی گفت: این کشور همچنان تهدیدی جهانی برای صلح و امنیت جهانی است.

وی افزود: ایالات متحده یک هدف حیاتی برای تلاش به منظور جلوگیری از رسیدن کره شمالی به این هدف، دفاع در برابر تحریکات این کشور یا استفاده از زور و مهمتر از همه برای حفظ امنیت مردم آمریکا و متحدانش دارد. دولت بایدن در حال بررسی سیاست آمریکا در قبال کره شمالی است و به اعمال فشار بر این کشور به منظور خلع سلاح اتمی‌اش ادامه می‌دهد.

سفیر جدید آمریکا در سازمان ملل درباره خاورمیانه نیز گفت که اوضاع بشری در یمن به شدت ناخوشایند است و ادامه داد، نشست شورای امنیت سازمان ملل در ۱۱ مارس درباره گرسنگی و قحطی در یمن و اتیوپی است.

وی درباره کودتای اول فوریه در میانمار و سرکوب نظامی کنونی معترضان در این کشور نیز صحبت و بر حمایت آمریکا از مردم میانمار تاکید کرد و گفت: ما در کنار آنها هستیم. ما باید فشار را زیاد کنیم.

شورای امنیت سازمان ملل چهارم فوریه از بازگشت دموکراسی به میانمار حمایت کرده و خواستار آزادی سریع بازداشتی‌ها از جمله آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار شد.

توماس گرینفیلد همچنین گفت، شورای امنیت قصد دارد تا گفتگوهایی را درباره میانمار در ماه جاری میلادی داشته باشد و ادامه داد: پر واضح است که جهان اوضاع در “برمه” را رصد می‌کند و واضح است که ما نمی‌توانیم یک جا بنشینیم و ببینیم مردم را می‌زنند و سرکوب می‌کنند و حقوق بشر آنها را نادیده می‌گیرند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز