کد خبر : 152546
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

جوان انقلابی تهدیدی خطرناک برای دشمن است/ نبرد طولانی حق و باطل رو به پایان است

جوان انقلابی تهدیدی خطرناک برای دشمن است/ نبرد طولانی حق و باطل رو به پایان است

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در نگاه دشمن جوان انقلابی از بمب هسته‌ای نیز خطرناک‌تر است زیرا تفکرات دینی و مکتب این جوان را برای خود تهدید می‌داند.   به گزارش ایسنا، منطقه همدان، آیت الله شعبانی عصر امروز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه در مراسم تجدید میثاق با ولایت و شهدا”من یک

جوان انقلابی تهدیدی خطرناک برای دشمن است/ نبرد طولانی حق و باطل رو به پایان است
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در نگاه دشمن جوان انقلابی از بمب هسته‌ای نیز خطرناک‌تر است زیرا تفکرات دینی و مکتب این جوان را برای خود تهدید می‌داند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، آیت الله شعبانی عصر امروز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه در مراسم تجدید میثاق با ولایت و شهدا”من یک سپاهی ام” ضمن اشاره به هفته جوان عنوان کرد: جوانی به درد امام زمان (عج) می‌خورد که آماده خدمت‌گذاری به ایشان باشد اگر جوانی در خود این ظرفیت را آماده کرد و روی خود کار کرد مانند همین شهدا تبدیل سرباز امام زمان(عج) می‌شود.
 
علی اکبر(ع) نمونه بارز یک جوان بر حق
 
وی حضرت علی اکبر(ع) را نمونه یک جوان آگاه دانست و افزود: جوانی که کنار و در سیره امام‌حسین(ع) تریبت شود شبیه علی اکبر(ع) می‌شود؛ این جوان در مکتب امام حسین(ع) رشد کرده است و هر حرفی زد در روز عاشورا روی حرف خود ایستاد.
 
وی بیان کرد: برای این جوان حیات و مرگ‌ مهم نیست بلکه حرکت در مسیر حق مهم است این شهدا توانستند حرکت در مسیر حق را باور‌ کنند و جوانی که باور دارد در راه خدا باید بمیرد برای استکبار‌ خطرناک است.
 
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در نگاه دشمن این جوان از بمب هسته‌ای خطرناک‌تر است زیرا تفکرات دینی و مکتب یک جوان را برای خود تهدید می‌داند البته علت قرار دادن در لیست تروریستی همین است که از این‌ تفکرات می‌ترسد استکبار در حال حاضر ترسیده است و نمی‌داند چه کند و این رفتار‌ عجولانه ناشی از ترس آنها است.
 
نبرد حق و باطل به مرحله حساس خود رسیده است
 
هادی ناصری،مسئول آموزش سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه نبرد حق و باطل به صحنه‌های آخر و حساس خود رسیده است، بیان کرد: امروز در جایی که قرار داریم باید به این باور‌ برسیم‌ که در حساس‌ترین‌ مکان و زمان یکی‌ از حساس‌ترین مسئولیت‌ها به گردن ما گذاشته شد.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در یکی از آخرین سخنرانی های خود فرموده‌اند که《دشمنی‌ دشمنان نفس‌های آخر خود را می‌کشد》این یعنی نبرد حق و باطل به لحظات پایانی نزدیک است، این نبرد با پیروزی حق به پایان‌ خواهد رسید زیرا این وعده خداوند است که حق‌ پیروز است و صالحان‌ زمین وارثان‌ زمین‌ خواهند بود.
 
مسئول آموزش سپاه انصارالحسین استان همدان اذعان کرد: جبهه باطل با تمام وجود دشمنی می‌کند ولی هیچگاه تا این اندازه پیچیده نبوده است نمونه کوچک آن قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا است.
 
جبهه مقاومت در قوی ترین حالت خود به سر میبرد
 
ناصری با بیان اینکه از دشمن جز دشمنی انتظار نمی‌رود‌ و دائم در حال طراحی نقشه و مکر است، ابراز کرد: دشمن جنگ با داعش را ایجاد کرد تا جبهه مقاومت علیه ایران تضعیف شود ولی مکرشان به خودشان برگشت هیچ وقت در طی این چهل سال جبهه مقاومت تا این حد قوی نبوده است.
 
وی خاطر نشان کرد: این حرکت ترامپ موجب شد سپاه پاسداران در پیش مردم عزیزتر شود و خود دشمن گرفتار نقشه خود شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز