کد خبر : 154614
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

در گردشگری آب، بارگذاری از منابع آب نخواهیم داشت

در گردشگری آب، بارگذاری از منابع آب نخواهیم داشت

ایسنا/اصفهان مدیر برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اصفهان با تاکید بر اینکه بارگذاری از منابع آب در گردشگری آب نداریم، گفت: طرح گردشگری آب چراغ سبز وزارت نیرو است که از این بعد می توانید از اراضی و سازه های ما برای گردشگری استفاده کنید. بابک ابراهیمی صبح امروز(سه شنبه-۱۲ اسفند ماه) در سومین همایش

در گردشگری آب، بارگذاری از منابع آب نخواهیم داشت

ایسنا/اصفهان مدیر برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اصفهان با تاکید بر اینکه بارگذاری از منابع آب در گردشگری آب نداریم، گفت: طرح گردشگری آب چراغ سبز وزارت نیرو است که از این بعد می توانید از اراضی و سازه های ما برای گردشگری استفاده کنید.

بابک ابراهیمی صبح امروز(سه شنبه-۱۲ اسفند ماه) در سومین همایش سالانه گردشگری محور توسعه پایدار استان اصفهان، با اشاره به محدودت های منابع آبی در کشور و استان، اظهار کرد: شاید در نگاه نخست، عنوان طرح گردشگری آب غلط انداز است، در حالی که ما با گردشگری بر تاسیسات آبی به دنبال بارگذاری از منابع آبی نیستیم.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاران طرح گردشگری آب باید منابع طبیعی، مراتع، سازه های آبی موجود و تنها با ساخت اقامتگاه حداکثر استفاده را از امکانات جوامع محلی داشته باشند و صرفا از جاذبه سازه، دریاچه و خود سد استفاده و بهره گیری کنند و بارگذاری جدید آبی نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اصفهان با تاکید بر اینکه بارگذاری از منابع آب در گردشگری آب نداریم، گفت: در تفاهم نامه وزارت نیرو با میراث، تنها خواستیم ضوابط و شرایط برای حضور گردشگران از سازه های آبی تسهیل شود، البته اگر کسی بخواهد کار گردشگری انجام دهد، باید مجوزهای لازم را از میراث فرهنگی، منابع طبیعی، آب منطقه ای و … دریافت کند.

ابراهیمی تصریح کرد: طرح گردشگری آب چراغ سبز وزارت نیرو است که از این بعد می توانید از اراضی و سازه های ما برای گردشگری استفاده کنید.

همچنین مدیر کل منابع طبیعی استان اصفهان نیز در این همایش مجازی اظهار کرد: در بستر رودخانه ها، دریاچه ها و … حریمی وجود دارد که اراضی ملی است و سند آن در اختیار آب منطقه است.

محمدعلی کاظمی افزود: البته بعضا در خارج از حریم رودخانه ها و … مناطقی وجود دارد که سرمایه گذاران به آن ورود پیدا می کنند، اما باید پیش بینی کارهای مقدماتی برای سرمایه گذاری همچون ایجاد مسیر دسترسی، ایجاد خدمات و … در کنار سدها و … مهیا شود.

وی با اشاره به اینکه به غیر از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب باید به مردم بومی آن منطقه نیز توجه کرد، گفت: به طور قطع مردم بومی همان منطقه توقع دارند که منافع طرح های گردشگری آن به خود همان منطقه بازگردد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز