کد خبر : 154690
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

دستاورد پویش “پازل همدلی” در یکسالگی کووید ۱۹/فروش ۶۰۰ هزار قطعه از پازل

دستاورد پویش “پازل همدلی” در یکسالگی کووید ۱۹/فروش ۶۰۰ هزار قطعه از پازل

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستاوردهای پویش پازل همدلی اظهار کرد: دستاوردهایی که این پویش داشت فروش ۶۰۰ هزار قطعه پازل بود که هر قطعه ۱۰ هزار تومان ارزش داشت. همچنین کوله پشتی و بسته‌های نوشت‌افزار به ۶۰ هزار دانش‌آموز تحویل شد. به گزارش ایسنا، یزدان‌مهر در آئین اختتامیه پازل همدلی با بیان

دستاورد پویش "پازل همدلی" در یکسالگی کووید ۱۹/فروش ۶۰۰ هزار قطعه از پازل

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستاوردهای پویش پازل همدلی اظهار کرد: دستاوردهایی که این پویش داشت فروش ۶۰۰ هزار قطعه پازل بود که هر قطعه ۱۰ هزار تومان ارزش داشت. همچنین کوله پشتی و بسته‌های نوشت‌افزار به ۶۰ هزار دانش‌آموز تحویل شد.

به گزارش ایسنا، یزدان‌مهر در آئین اختتامیه پازل همدلی با بیان اینکه این پازل یک پازل منحصر به فرد و در نوع خود بی‌سابقه بود، اظهار کرد: ما سال گذشته در قالب پویش همدلی باز هم کمک نوشت افزار داشتیم اما این پازل به طور متمایزی بود. شفافیت در جذب و مصرف مشارکت‌ها، امکان بهره مندی از مشارکتهای خرد و کلان، همکاری شبکه گسترده ای از هنرمندان و ورزشکاران متعهد، امکان تعیین محل مصرف مشارکتها توسط خیر گرانقدر و یک همکاری همه جانبه و جهاد خوبی بین شرکتهای خصوصی و سازمان دولتی و موسسات خیریه شکل گرفت به طوریکه ما نقش نظارتی و سیاستگذاری داشتیم و شرکای اجتماعی در سطح میدان بودند و کار به خوبی انجام شد.

وی در ادامه گفت: یک محصول با کیفیت و استاندارد به دانش آموزان تحویل شد. از روشهای نوین جلب مشارکتهای مردمی استفاده شد.

یزدان مهر با اشاره به دستاوردهای این پویش اظهار کرد: دستاوردهایی که این پویش داشت فروش ۶۰۰ هزار قطعه پازل بود که هر قطعه ۱۰ هزار تومان ارزش داشت. کوله پشتی و بسته های نوشت افزار به ۶۰ هزار دانش آموز تحویل شد. جمع آوری مشارکتهای مردمی حدود ۶ میلیاردتومان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از مرداد ماه سال ۹۹ اولین جلسات را با انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار و موسسه خیریه نیک گامان داشتیم. خوشبختانه ۱۹ بهمن، پایان ارسال بسته‌ها شکل گرفت و طی ۲۳ روز کاری مدت جمع آوری مشارکتهای مردمی انجام و عملیاتی شد.

به گفته وی، نقطه قوت این پازل این بود که حدود ۱۴ هزار و ۹۰۱ خیر گرانقدر در این پویش شرکت کردند.

یزدان مهر در ادامه به نمودار قطعات پازل خریداری شده برای هر استان اشاره و بیان کرد: استان خراسان رضوی ۷۲ هزار قطعه و استان‌های البرز و سیستان و بلوچستان و خوزستان در رده‌های بعدی بالاترین خرید را داشتند.

وی ادامه داد: از حیث تعداد خیرین، استان خوزستان ۲۰۶۰ نفر خیر در این پازل شرکت کردند و استان‌های سیستان و بلوچستان و اصفهان در رده‌های بعدی بودند. کمترین استان ۱۱۴ نفر خیر بوده که در این پازل شرکت کرده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی افزود: حداقل مشارکت هر خیر ۱۰ هزار تومان و حداکثر مشارکت هر خیر ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز