کد خبر : 154938
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۱۷

راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی “ساخت و تولید” در دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان

راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی “ساخت و تولید” در دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه مرکزی ساخت و تولید در این دانشگاه، گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر در حوزه توسعه‌ آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و تلاش کردیم در این زمینه از ظرفیت‌های خیرین و منابع استانی و ملی استفاده کنیم. سید بهزاد علوی در گفت‌وگو

راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی "ساخت و تولید" در دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه مرکزی ساخت و تولید در این دانشگاه، گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر در حوزه توسعه‌ آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و تلاش کردیم در این زمینه از ظرفیت‌های خیرین و منابع استانی و ملی استفاده کنیم.

سید بهزاد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد دارد که برخی از آزمایشگاه‌های مرکزی را با توجه به نیاز استان‌ها در دانشگاه‌های سطح کشور راه‌اندازی کند، اظهار کرد: وزارت با توجه به ظرفیت‌های هر استان که شامل ظرفیت‌های خدماتی، کشاورزی، صنعتی و … است، ارزیابی و درخواست‌ها را دریافت کرده است. در استان خوزستان نیز در حوزه ساخت قطعات مورد نیاز صنایع از جمله نفت، گاز و …، آزمایشگاه مرکزی ساخت و تولید راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه ساخت و تولید در استان، بیان کرد: ماهیت این آزمایشگاه مرکزی انجام کارهای پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی است. آزمایشگاه‌ها نقطه ثقل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هستند و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرکزی تخصصی در هر استان به توسعه فعالیت‌های پژوهشی و افزایش ارتباط صنعت با دانشگاه در جامعه کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان در ادامه با اشاره به تلاش برای توسعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در استان خوزستان، تصریح کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر در حوزه توسعه‌ آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و تلاش کردیم در این زمینه از ظرفیت‌های خیرین و منابع استانی و ملی استفاده کنیم. اکنون یکی از بهترین و مجهزترین کارگاه‌های ساخت و تولید جنوب‌غرب کشور مربوط به دانشکده فنی و حرفه‌ای اهواز است.

علوی ادامه داد: به منظور ساخت و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی ساخت و تولید در استان خوزستان اعتبار اولیه به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است و به منظور تجهیز این آزمایشگاه در آینده اعتبار بیشتری تزریق خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت راه اندازی آزمایشگاه های مرکزی تخصصی در هر استان، یادآور شد: راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها علاوه بر جذب صنایع به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، باعث افزایش تعامل و ارتباط میان موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های استان نیز می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز