کد خبر : 154828
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷

ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکن برای ساکنان روستاهای محروم آذربایجان شرقی

ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکن برای ساکنان روستاهای محروم آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از آغاز ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های محروم ساکن در روستاهای استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد. محمدرضا پورمحمدی در جلسه طرح ویژه احداث ۳۰۰۰ واحد مسکونی برای ساکنان روستاهای محروم استان، با اشاره به تفاهم‌نامه سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: انتظار داریم تا همه

ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکن برای ساکنان روستاهای محروم آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از آغاز ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های محروم ساکن در روستاهای استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه طرح ویژه احداث ۳۰۰۰ واحد مسکونی برای ساکنان روستاهای محروم استان، با اشاره به تفاهم‌نامه سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: انتظار داریم تا همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه همراهی و مشارکت جدی داشته باشند تا در برنامه زمان‌ بندی‌ شده، بتوانیم تعدادی از خانواده‌های محروم استان را صاحب مسکن کنیم.

وی اظهار کرد: بهسازی و مقاوم‌ سازی مسکن‌ روستایی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت بوده و خوشبختانه اقدامات حمایتی بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی به وقوع زلزله در شهرستان‌های میانه و سراب اشاره کرد و گفت: مقاوم ‌سازی خانه‌های روستایی در این منطقه باعث شد تا تلفات جانی و مالی بسیار کمتری نسبت به زمین‌ لرزه‌های مشابه داشته باشیم.

پورمحمدی با بیان این‌که با گذشت یک سال از وقوع این حادثه، بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده روستایی به پایان رسیده است، افزود: سیاست ابداعی استان در بازسازی این مناطق، اهتمام جدی در بازسازی سریع خانه‌ها به جای توزیع کانکس بود که این تجربه موفق به عنوان سیاست اجرایی دولت در حوادث مشابه نیز مطرح شد.

وی اضافه کرد: اعطای تسهیلات حمایتی و بلاعوض به مردم زلزله ‌زده، باعث مشارکت بیشتر مردم در روند بهسازی و بازسازی منازل و پیشگیری از مشکلات اسکان اضطراری و موقت می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به تبیین جزئیات تفاهم‌ نامه تامین مسکن محرومان در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۴۵ هزار واحد روستایی با بهره‌ مندی از تسهیلات نوسازی و ۳۵ هزار واحد نیز بدون بهره‌مندی از این تسهیلات، بازسازی و مقاوم‌سازی شده است.

تقی کرمی خاطرنشان کرد: سهیمه استان در تامین مسکن محرومان، ۳۰۰۰ واحد روستایی است که فرآیند اعطای تسهیلات و آغاز عملیات اجرایی احداث آن‍‌ها، به زودی آغاز می‌شود.

مدیران کل بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی استان و رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان نیز در این جلسه آمادگی خود را برای همکاری در اجرای تفاهم‌نامه تامین مسکن محرومان اعلام کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز