کد خبر : 154764
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

شمشیربازی ایران کار سختی در انتخابی المپیک دارد

شمشیربازی ایران کار سختی در انتخابی المپیک دارد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره گفت: بازیکنان نیاز دارند در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و کسب تجربه کنند، متاسفانه به خاطر فاصله‌ میان بازی‌های بین‌المللی که در آن‌ها شرکت می‌کنیم زیاد است. محمد میرمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری نیم فصل نخست لیگ برتر شمشیربازی کشور در بخش اسلحه فلوره اظهار

شمشیربازی ایران کار سختی در انتخابی المپیک دارد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره گفت: بازیکنان نیاز دارند در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و کسب تجربه کنند، متاسفانه به خاطر فاصله‌ میان بازی‌های بین‌المللی که در آن‌ها شرکت می‌کنیم زیاد است.

محمد میرمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری نیم فصل نخست لیگ برتر شمشیربازی کشور در بخش اسلحه فلوره اظهار کرد: پس از یک وقفه طولانی مدت به دلیل کرونا بازی‌ها آغاز شد، اما اکثر شمشیربازان از شرایط آرمانی خود دور بودند. شاهد بازی‌های نزدیکی از تمام تیم‌ها بودیم. ۵ تیم در لیگ اسلحه فلوره با یکدگیر رقابت می‌کنند. امیدوارم در سال آتی با حضور و حمایت اسپانسرها تعداد تیم‌ها افزایش یابد.

سرمربی تیم اشتادسازه مشهد افزود: در نیم فصل نخست تنها با یک شکست مقابل تیم اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفتیم، امیدوارم بتوانیم در دور برگشت این شکست را جبران کنیم. تیم اصفهان از هادی رضوی‌نیا و علی حمیدی‌نیا، آینده‌های شمشیربازی ایران بهره‌ می‌برد. ما هم علی ادهمی و محمدحسین جعفری بازیکنان تیم ملی بزرگسالان را در اختیار داریم. به دلیل تعداد پایین تیم‌های شرکت‌کننده بازیکنان از یکدیگر شناخت دارند و رقابت‌ها بسیار به هم نزدیک است.

وی در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا بر مسابقات این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: استرس بازیکنان از خطر ابتلا و مشکلات مثبت شدن تست PCR افراد، شرایط را خیلی سخت کرده اما مجبوریم با این شرایط کنار بیایم. با توجه به شرایط موجود، برگزاری مسابقات لیگ برتر و قهرمانی در ایران سخت است. یکی از راه‌ها، کاهش تعداد تیم‌ها بود تا مسابقات برگزار شود. نماینده فدراسیون پزشکی نیز وضعیت ورزشکاران را رصد می‌کند، اما به هر حال کنترل سلامتی بازیکنان سخت است.

میرمحمدی اضافه کرد: برگزاری مسابقات لیگ برتر نخستین مسابقه‌ای بود که در بخش اسحله فلوره در کشور برگزار شد. برنامه‌های تیم ملی هم به صورت قطعی مشخص نیست. در هفته گذشته مجددا تاریخ مسابقات انتخابی المپیک دو هفته جابجا شد و قرار است اواخر فروردین ماه برگزار شود. اگر بخواهیم برای تیم ملی برنامه دهیم باید از تاریخ قطعی آغاز و پایان مسابقات مطلع باشیم ولی هیچ چیز به دلیل ادامه شیوع کرونا وضعیت مشخص و پایداری ندارد. به فدراسیون برنامه بلندمدت داده‌ایم، اما قطعا دچار تغییرات زیادی خواهدشد.

وی در خصوص وضعیت تیم اسلحه فلوره ایران برای حضور در المپیک تصریح کرد: با توجه به حضور کشورهایی نظیر کره، ژاپن، چین و هنگ‌کنگ در اسلحه فلوره در آسیا کار سختی داریم، اما در مسابقات انتخابی المپیک در چهار سال گذشته، یکی از بازیکنان تیم ملی تا نیمه‌نهایی راه یافت. اینگونه نیست که شانس نداشته باشیم اما با توجه به این که امسال از مسابقات دور بوده‌ایم کار سختی در انتخابی المپیک خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره ادامه داد: پیش از انتخابی المپیک یک دوره مسابقات جایزه بزرگ برای رده‌بندی و تعیین رنکینگ ورزشکاران در قطر برگزار خواهدشد. علی ادهمی، بازیکنی که برای انتخابی المپیک انتخاب کرده‌ایم در این مسابقات قرار است شرکت کند. امیدوارم مشکلی برای حضور در این مسابقات نداشته باشد.

میرمحمدی با اشاره مشکلات تیم ملی اسلحه فلوره عنوان کرد: اگر کرونا تمام شود، بازیکنان نیاز دارند در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و کسب تجربه کنند. فاصله‌ میان بازی‌های بین‌المللی که در آن‌ها شرکت می‌کنیم، زیاد است. در تیم بزرگسالان، بازیکنان نوجوان و جوان هم داریم که نیاز به کسب تجربه و بازی کردن دارند. با توجه به شرایط اقتصادی موجود نیاز داریم تا اسپانسرها پای کار بیایند و حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز