کد خبر : 154654
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

لبنان طرح داعش برای حمله به مراکز و پایگاه‌های نظامی را ناکام گذاشت

لبنان طرح داعش برای حمله به مراکز و پایگاه‌های نظامی را ناکام گذاشت

منابع امنیتی لبنان از بازداشت چند داعشی خبر دادند که برای عملیات انتحاری و هدف قرار دادن مراکز و پایگاه‌های نظامی ارتش و نیروهای امنیتی تلاش می‌کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، یک منبع امنیتی لبنانی اعلام کرد: بازداشتی‌ها ۱۸ نفر هستند که ۱۲ تن از آن‌ها سوری و شش

لبنان طرح داعش برای حمله به مراکز و پایگاه‌های نظامی را ناکام گذاشت

منابع امنیتی لبنان از بازداشت چند داعشی خبر دادند که برای عملیات انتحاری و هدف قرار دادن مراکز و پایگاه‌های نظامی ارتش و نیروهای امنیتی تلاش می‌کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، یک منبع امنیتی لبنانی اعلام کرد: بازداشتی‌ها ۱۸ نفر هستند که ۱۲ تن از آن‌ها سوری و شش تن لبنانی هستند. یکی از لبنانی‌ها پیشتر نیز به اتهام برنامه‌ریزی برای انجام عملیات تروریستی بازداشت شده بود و براساس اعتراف بقیه بازداشت‌شدگان مغز متفکر این گروه داعشی بود.

این منبع اعلام کرد، بازداشت این افراد در یک عملیات پیشدستانه از سوی سازمان اطلاعات ارتش و با بازرسی اردوگاه‌های سوری واقع در اطراف شهرک عرسال در مرز با سوریه و در منطقه مشاریع القاع در شمال شرق لبنان و با استناد به اطلاعات امنیتی و پیگرد تروریست‌ها صورت گرفت.

این منبع اعلام کرد، سازمان اطلاعات با توجه به حملات انتحاری در بغداد و مناطق سوریه به این نتیجه رسید که داعش برای بازگشت به حملات تروریستی خود علیه اماکن و مراکز نظامی در لبنان تلاش می‌کند و در این راستا از اردوگاه‌های آوارگان به ویژه در اطراف عرسال سوءاستفاده می‌کند.

به گفته این منبع سازمان اطلاعات لبنان تحرکات بازداشتی‌ها را زیر نظر داشت و آن‌ها بعد از بازداشت اعتراف کردند که عضو داعش هستند. اعتراف آن‌ها به بازداشت اعضای دیگری از داعش نیز منجر شد که با هم در ارتباط بودند و نشست‌هایی را برای مشخص کردن اهدافی برگزار می‌کردند که قصد داشتند با عملیات انتحاری به آن حمله کنند.

این منبع اعلام کرد، عملیات سازمان اطلاعات لبنان همچنین به کشف موادی که در ساخت بمب استفاده می‌شود و سلاح و تجهیزات دیگر و کشف تونل‌هایی در زیر زمین که تروریست‌ها از آن برای انتقال و انبار سلاح استفاده می‌کردند، منجر شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز