کد خبر : 154722
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» منتشر شد

کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» منتشر شد

ایسنا/البرز کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان البرز وارد بازار نشر شد. کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» با تألیف دکتر بهزاد سعیدی رضوی، عضو هیات علمی پژوهشگاه استاندارد، دکتر جمال احمدی عضو هیات علمی دانشگاه سراسری

کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» منتشر شد

ایسنا/البرز کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان البرز وارد بازار نشر شد.

کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» با تألیف دکتر بهزاد سعیدی رضوی، عضو هیات علمی پژوهشگاه استاندارد، دکتر جمال احمدی عضو هیات علمی دانشگاه سراسری زنجان و مهندس محمد مهدی قشقایی، کارشناس پژوهشی پژوهشگاه استاندارد از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در پیشگفتار کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» آمده است؛ « در حال حاضر آسیب دیدگی سازه‌های بتن مصلح بر اثر عوامل و شرایط مهاجم و آسیب رسان محیطی به یکی از معضلات رو به رشد در بهره‌گیری از این سازه‌ها تبدیل شده است. این معضل موجب کاهش ظرفیت باربری سازه‌های بتن مصلح و همچنین کاهش عمر مفید و سرویس دهی سازه‌ها و کاهش سطح ایمنی و عملکرد آنها می‌گردد. در این بین بهره‌گیری از روشهای کارا برای ترمیم سازه‌های آسیب دیده و استفاده مجدد از این سازه‌ها ضروری می‌باشد.

اتخاذ یک استراتژی مناسب ترمیمی می‌تواند به بهینه و موثر بودن ترمیم و نگهداری و افزایش طول عمر بهره برداری سازه‌های بتن مسلح در محیط‌های آسیب رسان کمک قابل توجهی نماید.

از این رو در این کتاب تلاش گردیده با گرداوری و برگرداندن استانداردها، دستورالعمل ها و آیین نامه‌های معتبر اروپایی در زمینه اصول و ضوابط کلی در زمینه نگهداری، ارزیابی سازه‌های آسیب دیده، عملیات ترمیمی و مسائل اجرایی مرتبط با آن و با تأکید بر عملیات پیش‌گیرانه در جهت دست‌یابی و پیاده‌سازی یک استراتژی ترمیمی کارا و موثر اقدام گردد.»

این کتاب شامل چهار فصل می‌باشد. «کلیات و هدف»، «ارزیابی سازه‌های بتنی»، «طراحی تعمیرات و پیشگیری» و «اجرای تعمیرات و پیشگیری» از جمله سرفصل‌های کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» است.

کتاب «سازه‌های بتنی دستور العمل تعمیر و نگهداری براساس ضوابط بین المللی» در ۱۸۶ صفحه و با قیمت ۲۵ هزار تومان از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن ۳۴۵۰۵۱۵۱-۰۲۶ و ۷۷۵۰۳۸۲۴-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز