کد خبر : 153321
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

۲۰۰۰ “طرحِ اشتغال” برای محرومانِ کرمانشاه ایجاد می‌شود

۲۰۰۰ “طرحِ اشتغال” برای محرومانِ کرمانشاه ایجاد می‌شود

ایسنا/کرمانشاه براساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی، دو هزار طرح اشتغالزا و فرصت شغلی برای مددجویان و جوانان نیازمند در استان ایجاد و همچنین 2500 نفر نیز از آموزش های مهارتی بهره مند می‌شوند. حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم

۲۰۰۰ "طرحِ اشتغال" برای محرومانِ کرمانشاه ایجاد می‌شود

ایسنا/کرمانشاه براساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی، دو هزار طرح اشتغالزا و فرصت شغلی برای مددجویان و جوانان نیازمند در استان ایجاد و همچنین 2500 نفر نیز از آموزش های مهارتی بهره مند می‌شوند.

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به منظور اشتغالزایی برای محرومان و نیازمندان منعقد شده است.

عبدالملکی افزود: براساس این تفاهم نامه دو هزار طرح اشتغالزا و فرصت شغلی برای مددجویان و محرومان استان کرمانشاه ایجاد می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این تفاهم نامه مقرر شد دو هزار و ۵۰۰ نفر نیز از آموزش های فنی و مهارتی برای ورود به بازار کار بهره مند شوند.

محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه امسال بیش از یازده هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم مددجویی ایجاد کرده است.

رخصی افزود: از این تعداد شش هزار و ۴۲۵ فرصت شغلی مستقیم با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام اشتغال و هزار و ۴۹۰ شغل غیرمستقیم نیز از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه در ۹ ماهه امسال رتبه دوم کشوری را در ایجاد اشتغال پایدار مددجویی کسب کرده است.

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی به امضای حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور رسید .

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز