کد خبر : 161159
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

باید به سمتی برویم که ساختمان‌های مهم براساس نقشه مخاطرات احداث شوند

باید به سمتی برویم که ساختمان‌های مهم براساس نقشه مخاطرات احداث شوند

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: باید به سمتی برویم که احداث ساختمان های مهم و سازه های متراکم را براساس نقشه مخاطرات داشته باشیم. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مهرداد سالاری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که امروز(سوم اردیبهشت) باحضور اساتید دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، مدیریت واحد را تجربه موفق

باید به سمتی برویم که ساختمان‌های مهم براساس نقشه مخاطرات احداث شوند
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: باید به سمتی برویم که احداث ساختمان های مهم و سازه های متراکم را براساس نقشه مخاطرات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مهرداد سالاری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که امروز(سوم اردیبهشت) باحضور اساتید دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، مدیریت واحد را تجربه موفق کنترل بحران زلزله وسیل در استان خواند و گفت: در دو بحرانی که طی 15 ماه گذشته در استان کرمانشاه داشتیم، مدیریت واحد در کنار پشتوانه نیروهای نظامی و انتظامی استان باعث شد تا کارها به خوبی پیش برود، بدون اینکه تداخل فعالیت نهادها را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: عدم هدر رفت سرمایه از جمله مهمترین دستاوردهای مدیریت واحد بحران در استان کرمانشاه بود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه هنگام وقوع بحران جلوگیری از ایجاد مشکلات بهداشتی از نکاتی است که باید به شدت مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: در این رابطه در بحران زلزله کرمانشاه تجربیات ارزنده ای داشتیم که برای مدیریت سایر بحران ها می توان از آنها بهره برد.

وی در ادامه باانتقاد از بی توجهی به روند ساخت و سازها روی گسل‌ها و بستر رودخانه‌ها، عنوان کرد: زمانی که طرح هایی برای بارگذاری جمعیتی و احداث ساختمان های مهم داریم، باید برمبنای نقشه های مخاطرات باشد، بگونه ای نه روی گسل باشد و نه در بستر رودخانه، موضوعی که تاکنون توجه چندانی به آن نشده است.

سالاری یادآورشد: همچنین نسخه هایی که برای مدیریت بحران در نظر گرفته می شود هم باید در یک نسخه ملی و یک نسخه محلی نوشته شود.

وی در پایان بابیان اینکه اکثر مطالعات و تحقیقاتی که در حوزه بحران انجام می گیرد دیدگاه کاربردی پیدا نمی‌کند، عنوان کرد: باید تلاش شود تا تجربیاتی که در بحران های مختلف کشور داریم را بصورت کاربردی مورد توجه قرار دهیم.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز