کد خبر : 163451
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷

طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل در حال اجراست

طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل در حال اجراست

ایسنا/اردبیل معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح پیوند سواد و زندگی در دو مرکز یادگیری محلی اردبیل در حال اجراست. گنجی وز چهارشنبه 6 اسفندماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل اظهار کرد: در قالب سند تحول

طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل در حال اجراست

ایسنا/اردبیل معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح پیوند سواد و زندگی در دو مرکز یادگیری محلی اردبیل در حال اجراست.

گنجی وز چهارشنبه 6 اسفندماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل اظهار کرد: در قالب سند تحول بنیادین و به عنوان بسته تحولی در بخش سوادآموزی، اجرای طرح پیوند سواد و زندگی از ابتدای امسال مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در کنار تقویت رویکرد سوادآموزی جامع محور، در قالب این طرح تلاش بر این است تا افراد کم سواد و بیسواد در کنار ارتقا مهارت علمی خود بتوانند توانمند در حوزه مهارت‌های زندگی، حرفه‌ای و شغلی شوند.

 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب این طرح تلاش می‌شود تا سوادآموزان با آموزش و مهارت‌آموزی که در رشته‌های مختلف می‌بینند در قالب تعاونی‌های کوچک نسبت به تولید و فروش محصولات خود به عنوان مشاغل خرد و زودبازده اقدام کرده و کسب درآمد کنند.

 

گنجی افزود:‌ در کشور این طرح در 120 مرکز یادگیری محلی در حال انجام است که سهم استان اردبیل دو مرکز است که مرکز یادگیری محلی شهید صفری ناحیه دو اردبیل و مرکز یادگیری عترت روستای کوچنق مشگین‌شهر مجری این طرح هستند.

 

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مشارکت‌کننده در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: فرمانداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، میراث فرهنگی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، هنرستان‌ها، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و خیرین در اجرای این طرح یاریگر ما هستند.

 

گنجی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با انتخاب دو مرکز فعالیت‌ها در این حوزه شروع شده و انتظار می‌رود با یک روند مناسب طرح‌های توسعه‌ای را در این بخش شاهد باشیم تا اهداف صد درصدی در این حوزه تحقق پیدا کند.

 

وی به شناسایی و نیازسنجی مخاطبان در اجرای این طرح‌ها و سرعت عمل اجرایی در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: با تعامل و همکاری خوب خیرین و سرمایه‌گذاران بخش‌های غیردولتی، تلاش می‌شود تا با توسعه مشاغل خرد و کوچک در مناطق شهری و روستایی برای زنان آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد.

 

گنجی اظهار کرد:‌ در قالب این طرح علاوه بر مهارت و حرفه‌آموزی، سعی بر توسعه آموزش‌های زندگی است که در این باب باید صدا و سیما نیز یاریگر ما بوده و مراکز فنی و حرفه‌ای نیز امکانات خود را تا حد امکان در اختیار اجرای این طرح قرار دهند.

 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: با دستور استاندار اردبیل قرار شد در حوزه‌های مختلف این طرح به صورت کارگروهی مشخص مورد رصد و پیگیری قرار گیرد تا نتیجه و خروجی آن به نفع توسعه اشتغال و کاهش آسیب‌های جامعه باشد.

 

انتهای پیام/

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز