کد خبر : 161131
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

منصوری: جوانان با پرداختن به امور غیرضروری فرصت سوزی نکنند

منصوری: جوانان با پرداختن به امور غیرضروری فرصت سوزی نکنند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان دوران با نشاط و پویای جوانی را غنیمت دانسته و با پرداختن به امور غیرضروری فرصت سوزی نکنند. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین گرامیداشت هفته جوان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته جوان اظهار کرد: جوانی بهار عمر و

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان دوران با نشاط و پویای جوانی را غنیمت دانسته و با پرداختن به امور غیرضروری فرصت سوزی نکنند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین گرامیداشت هفته جوان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته جوان اظهار کرد: جوانی بهار عمر و فصل طربناک زندگی است و باید از لحظه لحظه آن استفاده کرد تا ضمن تقویت خودباوری به توسعه جامعه کمک کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دوره ‌ ای چون روزگار جوانی سرسبز و خرم نیست و بسیاری از آرزوها و هدف ها فقط در فرصت جوانی قابل دستیابی است، تصریح کرد: فرصت جوانی طلایی ‌ ترین فرصت ‌ هاست و هدر دادن روزگاران خوش جوانی و تباه کردن بهار زندگانی حسرت آفرین خواهد بود.

منصوری بیان کرد: جوانی که از ارزش فوق العاده دوران جوانی آگاه است هرگز آینده خود را فراموش نمی ‌ کند و بی وقفه می ‌ کوشد تا از رهگذر جوانی توشه گرانبهایی برای باروری و بالندگی آینده ‌ اش بگیرد.

وی افزود: جوانی فصل کوشش و اندوختن برای آینده است. این دوره کوتاه و محدود است و خواهد گذشت، پس باید با رعایت اولویت ‌ ها برای آینده برنامه ریزی کرد و باید دقت کرد امور غیرضروری فرصت پرداختن به امور ضروری را از ما نگیرد.

این مراسم که به همت دفتر نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، اداره ورزش و جوان به مناسبت هفته جوان در سالن سلمان ساوجی برگزار شد با اجرای موسیقی و نمایش طنز، مولودی خوانی، اجرای ورزش رزمی و همچنین تقدیر از تعدادی از جوانان به قید قرعه همراه بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز