کد خبر : 167301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

تشکیل شعب ویژه جرایم انتخاباتی در اهر

تشکیل شعب ویژه جرایم انتخاباتی در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دادگستری اهر از تشکیل شعب ویژه جرایم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و افزود: با متخلفان انتخاباتی برخورد قانونی خواهد شد. حجت الاسلام محمدعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان اهر با تاکید بر اهمیت انتخابات در کشور و با توجه به نزدیک شدن انتخابات ششمین

تشکیل شعب ویژه جرایم انتخاباتی در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دادگستری اهر از تشکیل شعب ویژه جرایم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و افزود: با متخلفان انتخاباتی برخورد قانونی خواهد شد.

حجت الاسلام محمدعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان اهر با تاکید بر اهمیت انتخابات در کشور و با توجه به نزدیک شدن انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: باید زمینه‌های مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری آحاد مردم در این شهرستان فراهم شود.

وی افزود: در این راستا لازم است تمام مسئولان ادارات و نهادهای ذیربط به وظایف قانونی خود در قبال برگزاری انتخابات سالم و پرشور عمل کنند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به حواشی انتخابات از جمله تبلیغات پیش از موعد، خرید و فروش آرا و…، گفت: تمامی فعالیت‌های کاندیداهای احتمالی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا رصد می‌شود و در این خصوص با تعیین شعب ویژه در دادسرا و دادگستری اهر به تخلفات انتخاباتی رسیدگی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی از مردم، مسئولان و نهادهای امنیتی و انتظامی شهرستان خواست تخلفات و جرایم کاندیداها را به ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی جهت برخورد قانونی گزارش دهند و قوه قضائیه نیز بدون اغماض با آنها برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از ضابطین قضایی خواست نسبت به امحای آثار تبلیغات زود هنگام از قبیل دیوار نویسی، تبلیغ در فضای مجازی و… اقدام کرده و مستندات را جهت برخورد قضایی ارائه دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز