کد خبر : 167351
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

ایسنا/زنجان معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: شرکت‌ها تا هشت ماه پس از تشکیل مجمع، فرصت واریز سود را به حساب سهام‌داران دارد. غفور حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجمع شرکت‌های سهام عدالت استان تشکیل شد ولی متاسفانه به حد نصاب نرسید و مقرر شد که پس از ۲۰ اسفندماه دوباره

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

ایسنا/زنجان معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: شرکت‌ها تا هشت ماه پس از تشکیل مجمع، فرصت واریز سود را به حساب سهام‌داران دارد.

غفور حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجمع شرکت‌های سهام عدالت استان تشکیل شد ولی متاسفانه به حد نصاب نرسید و مقرر شد که پس از ۲۰ اسفندماه دوباره مجمع تشکیل شود.

وی با بیان اینکه واریز سود سهام عدالت تا پایان سال بستگی به واریز شرکت‌ها دارد، افزود: قبلاً شرکت‌ها سود را به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز می‌کرد که این سازمان نیز به ‌صورت متمرکز سود سهام را به حساب مشمولان واریز می‌کرد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر مقرر شده شرکت‌ها سود سهام را به حساب سهام‌دارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، واریز کنند و هنوز مشخص نیست که چه زمانی، امسال یا سال بعد، سود سهام عدالت شرکت‌های استانی واریز می‌شود.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان تصریح کرد: طبق قانون، شرکت‌ها فرصت دارند هشت ماه پس از تشکیل مجمع، سود را به حساب سهام‌داران واریز کنند.

حمیدی یادآور شد: در استان زنجان ۷۹۲ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند که از این تعداد ۴۱۱ هزار نفر روش مستقیم و ۳۸۱ هزار نفر نیز روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۱ درصد از این مشمولان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، روستائیان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند، خاطرنشان کرد: مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز