کد خبر : 167431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

سود قیمت گران برنج شب عید در جیب دلال

سود قیمت گران برنج شب عید در جیب دلال

ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی املش گفت: کشاورزان برنج هایشان را بلافاصله بعد از برداشت محصول به دلیل بدهی هایشان فروخته اند و سود گرانی قیمت برنج شب عید به جیب دلالان می رود. مهدی صفری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شهرستان املش از شهرستان‌های تولیدکننده برنج باکیفیت کشور است، گفت: املش از

سود قیمت گران برنج شب عید در جیب دلال

ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی املش گفت: کشاورزان برنج هایشان را بلافاصله بعد از برداشت محصول به دلیل بدهی هایشان فروخته اند و سود گرانی قیمت برنج شب عید به جیب دلالان می رود.

مهدی صفری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شهرستان املش از شهرستان‌های تولیدکننده برنج باکیفیت کشور است، گفت: املش از شهرستان‌های برتر کشور در تولید برنج مکانیزه است و مکانیزاسیون توانسته علاوه بر کاهش هزینه‌های تولد محصول رنج تولید این محصول در شهرستان را کاهش دهد.

وی افزود: تولید مکانیزه برنج و تجهیز و نوسازی نقش موثری در کاهش هزینه تمام شده برنج سفید دارد و با تلاش‌های صورت گرفته این شهرستان از نظر مکانیزاسیون و تجهیز و نوسازی از رتبه خوبی برخوردار است، اما همچنان وضعیت درآمدی برنجکاران خوب نیست.

پنبه شدن رشته های کاهش هزینه تولید برنج با گرانی نهاده‌ها  

صفری ادامه‌ داد: اگر چه اقدامات لازم برای کاهش تمام شده قیمت برنج صورت گرفته است، اما گرانی نهاده‌ها موجب شده که بازهم برنجکاران برای تامین هزینه تولید برنج با مشکل و سخت مواجه باشند.

وی تصریح کرد: این سختی تامین هزینه تولید برنج موجب می‌شود که کشاورزان در این مراحل از دیگران پول قرض بگیرند و بلافاصله بعد از برداشت برنج مجبور باشند محصول خود را بفروشند.

برنج های تولیدی امسال در دست دلالان است

مدیر جهاد کشاورزی املش تصریح کرد: دلالان نیز از نداشت نقدینگی برنجکاران سوء استفاده می‌کنند و  برنج ها را خریداری می‌کنند، تا زمانی که برنج گران می‌شود و معولا برای شب عید می‌فروشند.

وی با بیان اینکه کشاورزان برنج هایشان را بلافاصله بعد از برداشت محصول به دلیل بدهی هایشان فروخته اند و سود گرانی قیمت برنج شب عید به جیب دلالان می‌رود، تصریح کرد: امسال نیز اغلب برنجکاران برنج‌شان را فروخته‌اند و هم اکنون برنج املش در دست دلالان است.

صفری خاطر نشان کرد: باید برای حمایت از برنجکاران تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود تا از مهاجرت کشاورززادگان از شهرستان‌ها جلوگیری شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز