کد خبر : 169815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

احداث 6 مرکز تفریحی گردشگری در استان اردبیل

احداث 6 مرکز تفریحی گردشگری در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 6 مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری در سطح استان اردبیل در حال احداث است.  نادر فلاحی صبح امروز، چهارم اسفندماه اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی 6 مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری که سه مورد در شهرستان سرعین وسه مورد در شهرستان مشگین‌شهر واقع

احداث 6 مرکز تفریحی گردشگری در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 6 مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری در سطح استان اردبیل در حال احداث است.

 نادر فلاحی صبح امروز، چهارم اسفندماه اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی 6 مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری که سه مورد در شهرستان سرعین وسه مورد در شهرستان مشگین‌شهر واقع شده، در حال احداث است.

وی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌های گردشگری بیان کرد: در مجموع برای احداث و راه‌اندازی این مراکز 430 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود که برخی از این پروژه‌ها پیشرفت بالای 70 درصد دارند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در زمینه ایجاد اشتغال احداث این واحدها نقش تاثیرگذاری دارند به طوری که بهره‌برداری از این مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری برای بیش از 344 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

فلاحی ادامه داد: در کنار ایجاد اشتغال، این مراکز نقش و تاثیر بسزایی در جذب و جلب گردشگران به منطقه و رونق صنعت گردشگری در این دو شهرستان خواهد داشت که تلاش و جدیت بر این است تا با پیگیری و مشکلات سرمایه‌گذاران زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح استان عنوان کرد: راه‌اندازی پروژه‌های در دست اجرا، رونق و تحول اساسی در بخش گردشگری استان ایجاد خواهد کرد که امیدواریم در ایام پساکرونا این مهم محقق شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز