کد خبر : 168681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

اختتامیه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی سی‌ام دی ماه در اردبیل

اختتامیه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی سی‌ام دی ماه در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سی‌ام دی ماه آیین اختتامیه دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اردبیل برگزار می‌شود. عبدالله بحرالعلومی در دومین نشست هماهنگی برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در اردبیل اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی کالاها و محصولات فرهنگی با اصالت ایرانی است که خود

اختتامیه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی سی‌ام دی ماه در اردبیل 

ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سی‌ام دی ماه آیین اختتامیه دومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اردبیل برگزار می‌شود.

عبدالله بحرالعلومی در دومین نشست هماهنگی برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در اردبیل اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی کالاها و محصولات فرهنگی با اصالت ایرانی است که خود می‌تواند زمینه معرفی و شناساندن این آثامنبع: ایسنار ارزشمند را مهیا کند.

وی فراخوان انجام شده در این زمینه را از 25 آبان ماه یادآور شد و تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 20 دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده و یا در شهرستان‌ها به ادارات ارشاد تحویل دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اختتامیه جشنواره 30 دی ماه بعد از بررسی آثار از سوی هیئت داوران و معری آثار برتر برگزار خواهد شد تا تجلیلی را از برترین‌های این جشنواره داشته باشیم.

بحرالعلومی افزود: امسال در 3 محور شامل عروسک گلین بالا، تکم و همچنین 3 اثر فاخر صنایع دستی استان جاجیم، گلیم و ورنی برگزار خواهد شد تا هنرمندانی که زیباترین طرح و آثار را ارائه کنند به عنوان آثار برتر معرفی و از آنها تجلیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آینده این جشنواره را با گستردگی بیشتر و حتی به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم تا آثار ارزشمند در حوزه فرهنگی اعم از کالا و محصولات متنوع معرفی و مورد استفاده قرار گیرد.

بحرالعلومی ضرورت برندسازی این محصولات را با توجه به نیاز جامعه مخاطب یادآور شد و اضافه کرد: در استان اردبیل تنوع آثار فرهنگی، هنری و اجتماعی را شاهد هستیم که همه این ظرفیت‌ها می‌تواند منبع ارزشمند برای تولید آثار فاخر در این حوزه باشد.

وی بیان کرد: در عصر تحولات جهانی باید اصالت و ارزشمندی کالاها و محصولات فرهنگی با نگاه معنوی بیشتر مورد توجه قرار گیرد که قطعا در این زمینه همفکری و تعامل بیشتر با دستگاه‌های مرتبط زمینه‌ساز تولید آثار ارزشمند خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در قالب این جشنواره سعی بر این است تا ارزشمندترین محصولات با ویژگی‌های خاص به علاقه‌مندان معرفی شده تا در مناسبت‌های مختلف حتی به عنوان سوغات مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز