کد خبر : 169868
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

برگزاری فینال مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان هفته آینده

برگزاری فینال مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان هفته آینده

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از پایان مرحله گروهی و حذفی و آغاز فینال مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد. علی رضوانی در گفت وگو با ایسنا گفت: مرحله گروهی مناظرات دانشجویی با حضور قریب به 80 نفر دانشجو در قالب 19 تیم دانشگاهی

برگزاری فینال مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان هفته آینده

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از پایان مرحله گروهی و حذفی و آغاز فینال مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.

علی رضوانی در گفت وگو با ایسنا گفت: مرحله گروهی مناظرات دانشجویی با حضور قریب به 80 نفر دانشجو در قالب 19 تیم دانشگاهی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح استان برگزار گردید که در این مرحله 12 تیم به دور حذفی این رویداد صعود نمودند .

وی بیان کرد: در ادامه این دوره از مسابقات با برگزاری 6 دیدار، تکلیف سه تیم صعود کننده به فینال گروهی که درهفته آینده برگزار خواهد شد معین گردید.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان درادامه افزود: تیم های صعود کننده به مرحله فینال این دوره از مسابقات،  تیم فرهنگراه از دانشگاه فرهنگیان، تیم رهپویان حقیقت از دانشگاه سیستان و بلوچستان و تیم اندیشه نو از دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان می باشند که در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی،هنر و … با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت تیم اول و دوم جهت شرکت در مسابقات مرحله منطقه ای و کشوری راه خواهند یافت.

وی بیان داشت: در این رویداد در کنار استفاده از گزاره های ملی، ازتعدادی گزاره های بومی سازی شده منطبق با چالشها و مشکلات و موضوعات مرتبط با استان استفاده شده بود که میتوان به مواردی با عنوان ، «تقسیم سیستان و بلوچستان به سه استان مجزا میتواند باعث پیشرفت و کاهش محرومیت ها در این استان شود، مهمترین مانع پیشرفت استان ضعف درعدالت آموزشی استان است، مناطق آزاد تجاری استان میتوانند باعث حذف محرومیت استان سیستان و بلوچستان شود، بهره برداری از چاه های ژرف از منظر اقتصادی بصرفه ترین روش حل نیازمنطقه سیستان به آب است، ثبت جهانی بسیاری از آثار باستانی استان مهمترین راه برای جذب گردشگر خارجی است وانتصاب مدیران بومی شایسته مهمترین عامل در پیشرفت پایدار استان است»؛ اشاره کرد.

رضوانی اضافه کرد: تجربه نیکی ازهمراهی سازمان ها، گروه ها، تشکل ها و دانشگاه های استان حول این رویداد ثبت شد که جا دارد ازدفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، دانشگاه سیستان و بلوچستان، صدا وسیمای استان، دانشگاه آزاد اسلامی، مرکزمبنا وانجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان وبلوچستان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان، سازمان فضای مجازی سراج، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و همه عزیزانی که تا اینجای رویداد همراه ما بوده اند تشکر ویژه ای داشته باشیم .

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز