کد خبر : 169527
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

دفترچه‌های درمانی تامین‌اجتماعی خود را چه کنیم؟

دفترچه‌های درمانی تامین‌اجتماعی خود را چه کنیم؟

ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: همچنان تا پایان اوراق، دفترچه‌های تامین‌اجتماعی معتبر بوده ولی با پایان یافتن اوراق، بیمه‌شدگان دیگر برای دریافت دفترچه جدید به مراکز مراجعه نکنند. علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با معتبر بودن اوراق دفترچه‌های تامین‌اجتماعی، اظهار کرد: علی‌رغم توقف صدور دفترچه‌های کاغذی، اوراق دفترچه‌های در اختیار بیمه‌شدگان

دفترچه‌های درمانی تامین‌اجتماعی خود را چه کنیم؟

ایسنا/زنجان مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: همچنان تا پایان اوراق، دفترچه‌های تامین‌اجتماعی معتبر بوده ولی با پایان یافتن اوراق، بیمه‌شدگان دیگر برای دریافت دفترچه جدید به مراکز مراجعه نکنند.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با معتبر بودن اوراق دفترچه‌های تامین‌اجتماعی، اظهار کرد: علی‌رغم توقف صدور دفترچه‌های کاغذی، اوراق دفترچه‌های در اختیار بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی معتبر و قابل استفاده است ولی پس از اتمام اوراق دفترچه‌ها، دیگر نیازی به دریافت دفترچه جدید نیست.

وی در رابطه با بیمه‌شدگانی که اوراق دفترچه درمانی تامین‌اجتماعی آنان تمام شده است، افزود: بیمه‌شدگانی که اوراق دفترچه درمانی آن‌ها به اتمام می‌رسد، می‌توانند در مراجعه به پزشکان و مراکز درمانی، کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه‌های بیمه را ارائه داده و از خدمات درمانی مورد نیاز با پوشش تامین‌اجتماعی استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به روش‌های استحقاق‌سنجی شش‌گانه سازمان تامین‌اجتماعی، تصریح کرد: پزشکان، داروخانه‌ها و همه مراکز درمانی و پاراکلینیکی می‌توانند از طریق کدهای دستوری USSD، پیامک و سامانه‌های اینترنتی که طی ماه‌های گذشته به آن‌ها اعلام شده، بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی را شناسایی کرده و خدمات مورد نیاز آن‌ها را بر اساس ضوابط ارائه کنند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به ایجاد سامانه نسخه الکترونیک تامین‌اجتماعی و تمهیدات فراهم شده برای استفاده از این سامانه، انتظار می‌رود که پزشکان و همه درمان‌گران به مرور استفاده از این سامانه را جایگزین روش‌های سنتی نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی کنند تا اوراق کاغذی در آینده نزدیک از همه فرآیندهای مرتبط با حوزه درمان حذف شود.

محمدی با اشاره به کاهش مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌ها پس از توقف صدور دفترچه‌های کاغذی تامین‌اجتماعی، خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه نسخه الکترونیک تامین‌اجتماعی، زمینه تحول اساسی در مدیریت خدمات درمانی فراهم می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز