کد خبر : 168607
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی کشور معرفی شد

کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی کشور معرفی شد

ایسنا/کردستان معاون تربیت و بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان را به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی این معاونت معرفی کرد. مهرزاد حمیدی که در دیدار با مجریان و برگزارکنندگان چهارمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کوچ صحبت می کرد با اعلام این خبر گفت: برگزاری مطلوب و تحسین برانگیز

کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی کشور معرفی شد

ایسنا/کردستان معاون تربیت و بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان را به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی این معاونت معرفی کرد.

مهرزاد حمیدی که در دیدار با مجریان و برگزارکنندگان چهارمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کوچ صحبت می کرد با اعلام این خبر گفت: برگزاری مطلوب و تحسین برانگیز 4 دوره همایش گذشته، معرف ظرفیت ها و توانمندی های ورزش دانش آموزی کردستان برای استمرار میزبانی چنین رویدادهای مهمی است.

وی افزود: انسجام، یکدلی، همرنگی و سخت کوشی موجود در ورزش دانش آموزی استان کردستان به گونه ای بود که ما را متقاعد کرده در چند سال اخیر، هر سال میزبانی حداقل یک برنامه ملی و کشوری به این استان واگذار شود و سطح و نحوه برگزاری به حدی مطلوب و رضایت بخش بوده است که همواره به توسعه این میزبانی تمایل داشته ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری مطلوب چهارمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی و اولین کنگره ملی کوچ در اواسط آبان ماه سال جاری در سنندج گفت: خوشبختانه درصد بسیار بالایی از اهداف مدنظرمان در برگزاری این همایش محقق شده است و با اجماع نظری که در سطح معاونت وجود دارد ضمن این که کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود، بایستی پنجمین همایش دستاوردهای ورزش دانش آموزی با محوریت کنگره ملی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان در مهرماه سال 1401 در سنندج برگزار شود.

وی افزود: با توجه به این که برگزاری همایش چهارم نمره قبولی گرفته است، این موضوع را قدم بسیار بزرگی به سوی ویژه‌سازی همایش ها می دانم و لازم است روی کیفیت و خروجی مناسب با اهداف تربیت بدنی در آموزش و پرورش تمرکز کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت  وزارت آموزش و پرورش گفت: ما به عنوان یک دستگاه اجرایی در برگزاری همایش‌های علمی باید به دنبال پاسخ به مسایل و حل چالش ها باشیم و صرف برگزاری همایش و داده های کمی نمی تواند به تنهایی برای یک سازمان ارزش داشته باشد.

حمیدی خاطرنشان کرد: کردستان مدل جدیدی از برگزاری همایش ارائه کرده است و مجموعه تربیت بدنی و سلامت استان کردستان با خودانگیزگی و خودوقفی جزو استان های سرآمد کشور هستند و این استان برای برگزاری رویدادهای ملی همیشه آماده بوده است و بایستی این ظرفیت ها در همه همایش‌ها و با جهت گیری اثربخشی و کاربردی بودن یک رویداد علمی به کار گرفته شود.

لازم به ذکر است در این جلسه که با هدف تقدیر از مجریان همایش چهارم و بررسی چگونگی همایش پنجم در دفتر دکتر حمیدی برگزار شد، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت استان گزارشی از برگزاری اولین کنگره ملی کوچ و چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی ارائه کرد.

دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت از آقایان افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت، فرید منتظری رئیس اداره تربیت بدنی و حامد نظرویسی دبیر انجمن علمی معلمان تربیت بدنی استان به نمایندگی از عوامل اجرایی همایش تقدیر کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز