کد خبر : 169633
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

۹۹ درصد مشکلات آب شرب شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف برطرف شده

۹۹ درصد مشکلات آب شرب شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف برطرف شده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قریب به ۹۹ درصد مشکلات آب شرب شهر سی سخت و روستاهای آسیب دیده برطرف شده است. “فیض اله پاسره” با بیان اینکه قریب به ۹۹ درصد مشکلات آب شرب شهر سی سخت و روستاهای آسیب دیده برطرف شده است افزود: در

۹۹ درصد مشکلات آب شرب شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف برطرف شده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قریب به ۹۹ درصد مشکلات آب شرب شهر سی سخت و روستاهای آسیب دیده برطرف شده است.

“فیض اله پاسره” با بیان اینکه قریب به ۹۹ درصد مشکلات آب شرب شهر سی سخت و روستاهای آسیب دیده برطرف شده است افزود: در همین راستا تیم پدافند غیرعامل و اتفاقات شهرهای استان در کمترین زمان پس از وقوع زمین‌لرزه با پشتیبانی ستادی و پای کار آوردن تمامی ادوات و امکانات و تجهیزات مکانیکی و نیروهای فنی برای کمک و خدمات رسانی به زلزله زدگان بسیج شدند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از مناطق بدلیل صعب‌العبور بودن و کوهستانی بودن مسیر خطوط انتقال آب، همکاران تلاشگرمان در برخی مواقع لوله های فلزی، موتور برق، اتصالات و تجهیزات مورد نیاز را تا چندین کیلومتر با دست، حمل بر دوش و مهار کردن با طناب در نقاط کوهستانی با شیب تند و دارای پرتگاه و یا با استفاده از احشام جابجا می کنند تا مشکلات و شکستگی های خطوط انتقال آب را برطرف نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز تیم ارزیابی خسارات ناشی از زلزله ۵.۶ دهم در مقیاس ریشتری مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ شهرستان دنا متشکل از آقایان عدلی، آب پرور و عزت‌الله زنیانی به نمایندگی از وزارت نیرو به همراه مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران ستادی شرکت آبفا استان با حضور در مناطق زلزله زده شهر سی سخت و شهرستان دنا از نزدیک از روند خدمات رسانی و تعمیرات خطوط انتقال و شبکه توزیع آب این شهر و خطوط انتقال آب مجتمع های آبرسانی روستاهای همجوار بازدید کردند.
گفتنی است؛ پس از بازدید میدانی اعضای تیم ارزیاب به نمایندگی از وزارت نیرو از مناطق زلزله زده و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در زمان حضورشان در شهر سی سخت و حضور در بعضی از محلات از نزدیک و بصورت چهره به چهره با مردم زلزله زده شهر سی سخت پیرامون وضعیت تامین آب آشامیدنی و برق صحبت نمودند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز