کد خبر : 171351
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

نام هنرمند استان مرکزی در میان برگزیدگان جشنواره فجر صنایع دستی

نام هنرمند استان مرکزی در میان برگزیدگان جشنواره فجر صنایع دستی

ایسنا/مرکزی معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: هنرمند استان مرکزی با دو اثر منتخب در جشنواره صنایع‌دستی فجر، تجلیل شد. قاسم کاظمی سوم اسفند در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی در پنجمین دوره جشنواره صنایع‌دستی فجر با ۲ اثر برگزیده برترین رتبه در جشنواره را به خود اختصاص داد. وی افزود:

نام هنرمند استان مرکزی در میان برگزیدگان جشنواره فجر صنایع دستی

ایسنا/مرکزی معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: هنرمند استان مرکزی با دو اثر منتخب در جشنواره صنایع‌دستی فجر، تجلیل شد.

قاسم کاظمی سوم اسفند در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی در پنجمین دوره جشنواره صنایع‌دستی فجر با ۲ اثر برگزیده برترین رتبه در جشنواره را به خود اختصاص داد.

وی افزود: عباس جلالی کیا هنرمند استان مرکزی با ارائه ۲ اثر خود؛ کنده‌کاری سوره مبارکه نور روی چوب و همچنین بخش میانی آن کنده‌کاری روی استخوان شتر و اثر دیگر وی منبت یک حدیث پیامبر روی چوب بود، که در میان برترین آثار هنری در جشنواره صنایع‌دستی فجر قرار گرفتند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی  گفت: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره صنایع‌دستی فجر با حضور دکتر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور در سالن اجتماعات موزه ملی ایران برگزار و از برگزیدگان با اهدا لوح تقدیر و سرو سیمین تجلیل  شد.

کاظمی افزود: از سمیه احمدی به عنوان کارشناس برتر در حوزه توسعه و ترویج  اداره کل نیز تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان صنایع دستی استان در سه دوره گذشته این جشنواره نیز درخشیده اند، گفت: آثار برگزیده پنجمین جشنواره صنایع‌دستی فجر، در سالن گنجینه اسلامی به مدت ۱۰ روز به نمایش گذاشته شد و امیدواریم در سالهای آینده آثار بیشتری از استان در این جشنواره انتخاب شوند.

معاون صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه افزود:  در این دوره‌ها محصولات صنایع‌دستی از لحاظ اصالت هنر، زیبایی اثر، استفاده از طراحی سنتی، استفاده از مواد اولیه بومی و خلاقیت در طراحی … ارزیابی شدند. این آثار پس از گذراندن مرحله پیش داوری در استان به مرحله داوری نهایی در تهران ارسال شدند.

کاظمی اضافه کرد: حضور موفق هنرمندان استان در جشنواره‌ها و دریافت نشان‌های جهانی و ملی، حاکی از هنر کیفی، اصیل و در عین حال به روز هنرمندان استان است که غیر از اشتغال‌زایی و بهره اقتصادی، به نوعی صادرات فرهنگ استان نیز محسوب می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز