کد خبر : 171589
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

من مسئول گل نزدن تیم هستم / با گل گهر جوانمردانه بازی می کنیم

من مسئول گل نزدن تیم هستم / با گل گهر جوانمردانه بازی می کنیم

ایسنا/گیلان سرمربی شهرداری بندر آستارا، گفت: در جام حذفی مقابل تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان، زیبا و جوانمردانه بازی می کنیم. فرشاد پیوس، پس از پایان دیدار دو تیم شهرداری بندرآستارا با تیم آرمان گهر سیرجان، در کنفرانس خبری، اظهار کرد: در ابتدا باید از همه عوامل برگزاری این مسابقه در آستارا از جمله سازمان

من مسئول گل نزدن تیم هستم / با گل گهر جوانمردانه بازی می کنیم

ایسنا/گیلان سرمربی شهرداری بندر آستارا، گفت: در جام حذفی مقابل تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان، زیبا و جوانمردانه بازی می کنیم.

فرشاد پیوس، پس از پایان دیدار دو تیم شهرداری بندرآستارا با تیم آرمان گهر سیرجان، در کنفرانس خبری، اظهار کرد: در ابتدا باید از همه عوامل برگزاری این مسابقه در آستارا از جمله سازمان لیگ، هیأت فوتبال آستارا، نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، مالک باشگاه و به خصوص مردم فوتبال دوست این شهرستان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه شرایط بازی امروز در مالکیت توپ و زمین ۷۰ به ۳۰ به نفع ما بود، ادامه داد: می دانستیم تیم حریف خوب و قدرتمند و بالای جدول بود و ما از همه جای زمین استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم را برای مقابله با ضد حملات آماده کرده بودیم، افزود: تیم ما در گل زدن تمرکز ندارد و چون تخصص من گل زدن هست، به بچه ها آن را یاد می دهم.

پیوس با تأکید به اینکه بچه های ما استرس دارند، خاطرنشان کرد: دفاع، هافبک، دروازه بان و در کل همه عوامل تیم ما خوب است و کمی در ساختار حمله مشکل داریم که وظیفه من است و باید در تمرین ها تیم را برای گلزنی آماده کنم.

وی در خصوص داوری مسابقه، گفت: ما نباید به داوری ایراد بگیریم و باید کارشناسان در خصوص صحنه های مشکوک نظر بدهند.

سرمربی شهرداری آستارا در بخش دیگر سخنان خود از تقویت تیم خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا یک گلزن خوب را به تیم اضافه کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به بازی پیش روی تیم در جام حذفی اشاره کرد و یادآور شد: تیم گل گهر سیرجان یک تیم بسیار قوی است که بالای ۲۰۰ میلیارد هزینه تیم خود کرده است و ما هم دست و پا بسته نیستیم و به بچه هایی را که بازی نکرده اند بازی خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ما باید چند روز بعد با تیم رایکا در بابل بازی کنیم و تلاش می کنیم که فوتبال زیبا و جوانمردانه نشان دهیم.

فرشاد پیوس، در پایان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت حق الزحمه بازیکنان تیم توضیح داد: در همه تیم ها مشکلات وجود دارد، ولی هیأت مدیره تیم پرداختی های خوبی را داشته است و امیدواریم که وضعیت مسئولان شهرستان از جمله شهردار آستارا مشخص گردد تا در پرداختی ها بتوانیم ببشتر از آنها بهره مند شویم.

به گزارش ایسنا، در چارچوب برگزاری دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور (لیگ آزادگان)، شهرداری بندرآستارا در استادیوم وحدت این شهرستان مقابل تیم آرمان گهر سیرجان به تساوی بدون گل رضایت داد.

آرمان گهر در این دیدار یک پنالتی را در دقیقه ۲ + ۹۰ از دست داد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز