کد خبر : 171953
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

آشنایی با تکنولوژی روز؛ مزایای نمایشگاه صنعت ساختمان زنجان

آشنایی با تکنولوژی روز؛ مزایای نمایشگاه صنعت ساختمان زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آشنایی با تکنولوژی روز و کاهش قیمت تمام ‌شده مصالح مزایای نمایشگاه صنعت ساختمان است. مسعود بیات‌منش شامگاه دیروز (۲۳ آذرماه) در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع گرمایشی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان، اظهار کرد: این نمایشگاه بعد از دو سال وقفه به

آشنایی با تکنولوژی روز؛ مزایای نمایشگاه صنعت ساختمان زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آشنایی با تکنولوژی روز و کاهش قیمت تمام ‌شده مصالح مزایای نمایشگاه صنعت ساختمان است.

مسعود بیات‌منش شامگاه دیروز (۲۳ آذرماه) در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع گرمایشی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان، اظهار کرد: این نمایشگاه بعد از دو سال وقفه به علت شرایط ویروس کرونا در حوزه صنعت ساختمان برگزار می‌شود و تعداد شرکت‌کنندگان در آن قابل تحسین است.

وی تأمین مصالح ساختمانی را یکی از دغدغه‌های مهم مجریان، کارفرمایان و پیمانکاران صنعت ساختمان برشمرد و گفت: اهمیت این موضوع در پروژه‌های تولید انبوه مسکن دوچندان می‌شود. همچنین باید استاندارد مصالح برای ارتقای کیفیت ساخت و ساز نیز مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به سیاست‌های کلان در دولت جدید با عنوان جهش تولید مسکن با احداث یک میلیون واحد مسکونی طی یک سال در کشور، افزود: به طور قطع برپایی این نمایشگاه‌ها در راستای تأمین مصالح این تعداد واحد مسکونی می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه در ساخت و ساز مسکن فاکتور مصالحی مثل میلگرد، بتن و سیمان مطرح است، عنوان کرد: ظرفیت‌های تولید ساخت مسکن در کشور بالا رفته و در احداث یک ساختمان بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ قلم جنس و مصالح به کار گرفته می‌شود.

وی آشنایی با توان شرکت‌های سازنده و تولیدکننده مصالح صنعت ساختمان را از مزایای برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: برگزاری این نمایشگاه با پروژه‌های تولید مسکن دولت مقارن است و قطعاً تاثیر خوبی در افزایش کیفیت ساخت و سازها خواهد گذاشت.

بیات‌منش با بیان اینکه در زنجان مدیریت واحدی برای تولید مسکن وجود دارد، یادآور شد: با مشاهده این موضوع تولیدکنندگان انگیزه حضور دوباره در این استان پیدا کنند و ما این نمایشگاه را یک شروع فرض می‌کنیم و باید برگزاری این نمایشگاه تداوم داشته باشد تا بتوانیم شاهد ارتقای کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و با توجه به شناختی که مشتریان از انواع محصولات و شیوه‌های مختلف تولید آن پیدا کرده‌اند، در انتخاب آن‌ها اثرگذار خواهد بود. همچنین این نمایشگاه می‌تواند تاثیر به سزایی در قیمت تمام‌ شده ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی داشته و آن را کاهش دهد و استفاده از تکنولوژی‌های روز و توجه به تنوع و کیفیت نیز مد نظر قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه در طراحی‌ها دو عامل کنترلی وجود دارد، گفت: ضوابط و آئین‌نامه مقررات ملی ساختمان عامل کنترل‌کننده در اجرای ساختمان‌ها است که عدول از آن ضوابط پذیرفتنی نیست. همچنین کنترل‌های کیفی که توسط آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود و مباحث حقوقی که پشتیبانی می‌شود بحث ساخت و ساز را مورد توجه قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه با توسعه فناوری‌ها و مباحث دانش‌بنیان قطعاً تغییر مهمی در حوزه ساختمان اتفاق خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از غرفه‌های مختلف داشتم از تکنولوژی روز استفاده شده و هزینه‌ها کنترل می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز