کد خبر : 171851
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

مردم در خرید و فروش ملک و املاک دقت کنند/هرکس ادعای مالکیت دارد مالک واقعی نیست

مردم در خرید و فروش ملک و املاک دقت کنند/هرکس ادعای مالکیت دارد مالک واقعی نیست

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مردم در نقل و انتقالات و خرید و فروش ملک و املاک دقت ویژه ای داشته باشند و هرکس که ادعای مالکیت داشت را مالک واقعی تلقی نکنند. حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی روز سه شنبه ۲۳ آذر در حاشیه ملاقات عمومی اظهار کرد: تسریع در رسیدگی ها مطالبه

مردم در خرید و فروش ملک و املاک دقت کنند/هرکس ادعای مالکیت دارد مالک واقعی نیست

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مردم در نقل و انتقالات و خرید و فروش ملک و املاک دقت ویژه ای داشته باشند و هرکس که ادعای مالکیت داشت را مالک واقعی تلقی نکنند.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی روز سه شنبه ۲۳ آذر در حاشیه ملاقات عمومی اظهار کرد: تسریع در رسیدگی ها مطالبه مردم است که با تاکیدات ریاست قوه قضاییه و همت و از خودگذشتگی در استان مرکزی، این نقیصه تا حدود زیادی برطرف شده و توانسته ایم علاوه بر رسیدگی به پرونده های جاری، مانده های سال گذشته را نیز کاهش دهیم و در این زمینه وضعیت متعادلی در استان وجود دارد.

وی افزود: در برخی موارد ماهیت پرونده به گونه‌ای است که اطاله جز پرونده است و می طلبد بررسی ویژه و تخصصی صورت گیرد و گاها عواملی بیرون پرونده دست قاضی را برای تسریع در رسیدگی و دادرسی می‌بندد، در این راستا با این دیدارهای چهره به چهره برخی نقاط ضعف و قوت و آسیب ها بیشتر دیده و بهتر برطرف می شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: عمده مشکل مراجعه کنندگان در حوزه مسکن و تداخلات ثبتی است که گره های بزرگ و سنگینی نیز هستند که امیدواریم با تلاش ها و تدابیر شورای قضایی و برنامه ریزی استان باز شوند.

موسوی در توصیه ای به مردم خاطرنشان کرد: مردم در نقل و انتقالات و خرید و فروش ملک و املاک دقت ویژه ای کنند و هرکس که ادعای مالکیت داشت را مالک واقعی تلقی نکنند، در این راستا باید استعلام مالکیت از مراجع مربوطه داشته باشند تا پس از خرید و فروش با مشکل مواجه نشوند.

وی اضافه کرد: در این ملاقات ها هرگز دستور نمی دهیم که حرف ارباب رجوع ۱۰۰ درصد صحت دارد، به همکاران قضایی اعلام می کنیم که با توجه به مدارک موجود  و صحبت های شنیده شده، یک فرد مدعی تضییع حقوق خود شده است، لذا بررسی لازم باید انجام شود و در رسیدگی تسریع صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز