کد خبر : 172111
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

مسدود بودن راه ۵۰ روستا در ارومیه

مسدود بودن راه ۵۰ روستا در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با وجود فعالیت شدید سامانه بارشی در آذربایجان غربی هیچ محور اصلی در استان مسدود نیست و تردد در کلیه محورهای شریانی و اصلی برقرار است. ارسلان شکری با اشاره فعالیت سامانه بارشی در استان خصوصا در مناطق جنوبی استان در ۲۴ ساعت گذشته

مسدود بودن راه ۵۰ روستا در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با وجود فعالیت شدید سامانه بارشی در آذربایجان غربی هیچ محور اصلی در استان مسدود نیست و تردد در کلیه محورهای شریانی و اصلی برقرار است.

ارسلان شکری با اشاره فعالیت سامانه بارشی در استان خصوصا در مناطق جنوبی استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: باوجود بارشهای اخیر در استان تمام محورهای اصلی و شریانی استان با همت و تلاش شبانه روزی راهداران، باز و تردد کامل در آنها برقرار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد : تنها در شهرستان ارومیه و در منطقه صومای برادوست راه ۵۰ روستا بر اثر بارش های شدید مسدود است که طی ساعات آینده و با تلاش راهداران این محورها نیز بازگشایی خواهد شد.

وی گفت:  محورهای شهرستانهای ارومیه ، سلماس، خوی،  چایپاره ، چالدران،  نقده،  اشنویه ، تکاب،  شاهین دژ و مهاباد از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می‌شود که عملیات برفروبی طی ۲۴ ساعت گذشته در آنها انجام شده است.

شکری افزود: برفروبی در مناطقی مثل ارومیه – سرو سنگین گزارش شده و در برخی از محورها نیز عملیات برفروبی خفیف و بصورت نمک پاشی و جلوگیری از یخ زدگی محور بوده است.

وی اظهار کرد: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان  و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار بصورت شبانه روزی حضور دارند و راهها استان را بر حسب اولویت راههای اصلی و فرعی و میزان تردد بازگشایی میکنند.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی از هم وطنان گرامی نیز درخواست کرد : از تردد های غیر ضروری در جاده ای اجتناب کرده و در صورت ضرورت حتما از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان آخرین اخبار وضعیت راهها و شرایط جوی را رصد کنند و حتما وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز