کد خبر : 172448
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

تلاش در راستای علم تعالی‌بخش از اهداف وحدت حوزه و دانشگاه است

تلاش در راستای علم تعالی‌بخش از اهداف وحدت حوزه و دانشگاه است

ایسنا/زنجان امام جمعه هیدج گفت: هدف از وحدت حوزه و دانشگاه این است که این دو نهاد که علم و دانش تولید می‌کنند در حقیقت در راستای علم تعالی‌بخش تلاش ‌کنند. حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامی‌داشت ۲۷ آذر ماه سالروز شهادت شهید مفتح و با اشاره به نام‌گذاری روز شهادت این شهید

تلاش در راستای علم تعالی‌بخش از اهداف وحدت حوزه و دانشگاه است

ایسنا/زنجان امام جمعه هیدج گفت: هدف از وحدت حوزه و دانشگاه این است که این دو نهاد که علم و دانش تولید می‌کنند در حقیقت در راستای علم تعالی‌بخش تلاش ‌کنند.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامی‌داشت ۲۷ آذر ماه سالروز شهادت شهید مفتح و با اشاره به نام‌گذاری روز شهادت این شهید والامقام به روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: هدف از وحدت حوزه و دانشگاه این است که این دو نهاد که علم و دانش تولید می‌کنند در حقیقت در راستای علم تعالی‌بخش تلاش ‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه با وحدت حوزه و دانشگاه باید جلوی علم سکولاری که خداوند سبحان را از زندگی بشر بیرون می‌داند و آن علمی که در هم آمیخته با تفکرات غربی است کنار زده و به وحدت واقعی رسید، ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه از ضروریات جامعه در برهه فعلی است.

حجت‌الاسلام زارعی با بیان اینکه دشمن زخم خورده می‌داند که اگر مسلمان‌ها  وحدت داشته باشند دشمنان سیلی خواهند خورد به همین علت به دنبال این هستند که وحدت بین مسلمان‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله دو حوزه حساس حوزه و دانشگاه شکل نگیرد، متذکر شد: وحدت در همه جا کارساز است و وحدت بین حوزه و دانشگاه هم که دو نهاد علمی مهم کشور به شمار می‌روند نیز بسیار کارساز است.

امام جمعه هیدج با تاکید بر اینکه سه محور غربی، عبری و عربی با تحریک دو جریان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی به دنبال فتنه‌انگیزی و تفرقه بین مسلمانان در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه و دانشگاه هستند، یادآور شد: دشمنان ما با سیاست و استراتژی همیشگی اختلاف و تفرقه بیانداز حکومت کن در تلاش برای اختلاف‌اندازی بین مسلمانان هستند که باید در برابر این فتنه‌ها هوشیار بود تا شاهد تسلط آنان بر منابع کشورهای مسلمان نباشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز