کد خبر : 172410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

دانشگاه و حوزه با یکدیگر رفاقت داشته باشند نه رقابت

دانشگاه و حوزه با یکدیگر رفاقت داشته باشند نه رقابت

ایسنا/کرمان امام جمعه کرمان گفت: دانشگاه و حوزه هر دو برای پیشرفت جامعه کار می کنند و در این جهت باید با یکدیگر رفاقت داشته باشند نه رقابت. حسن علیدادی سلیمانی در گردهمایی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه به میزبانی جهاد دانشگاهی کرمان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)   بیان کرد: وحدت حوزه

دانشگاه و حوزه با یکدیگر رفاقت داشته باشند نه رقابت

ایسنا/کرمان امام جمعه کرمان گفت: دانشگاه و حوزه هر دو برای پیشرفت جامعه کار می کنند و در این جهت باید با یکدیگر رفاقت داشته باشند نه رقابت.

حسن علیدادی سلیمانی در گردهمایی به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه به میزبانی جهاد دانشگاهی کرمان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)   بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت برای جامعه اسلامی است. حوزه و دانشگاه برای هدف واحدی که دارند به شدت به یکدیگر نیازمند هستند و در کل می‌توان گفت وحدت در ذات  حوزه و دانشگاه نهفته است.

عیدادی سلیمانی در بیان رسالت‌های حوزه و دانشگاه عنوان کرد: یکی از رسالت‌های هر دو مرکز، بالا بردن فهم و درک است که ضرورت رسیدن به آن وجود فهم و درک در خود مراکز از مسائل مختلف است زیرا منشاء بسیاری از اختلافات جهل است.

وی در رابطه با رسالت دوم حوزه و دانشگاه گفت: رسالت دوم این دو مرکز تربیت است که البته تربیت در ذات دانشگاه و حوزه‌ها نهفته است؛ انسان‌های تربیت شده چه در دانشگاه و چه در حوزه در یک راستا حرکت می‌کنند بنابراین اگر جایی حوزه یا دانشگاه در این امر کم بگذارند، نقص محسوب می‌شود.

امام جمعه کرمان رسالت و هدف مهم دیگر حوزه و دانشگاه را خدمت به جامعه بیان کرد و گفت: جایی که هدف خدمت باشد رقابت وجود ندارد و هر دو مرکز با تمام توان خود در این راستا تلاش می‌کنند.

وی رسالت چهارم این دو مرکز را پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: دانشگاه و حوزه هر دو برای پیشرفت جامعه کار می کنند و در این جهت باید با یکدیگر رفاقت داشته باشند نه رقابت؛ همانطور که در قرآن کریم نیز آیاتی در رابطه با وحدت آورده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز