کد خبر : 172463
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

شعب اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۰ در قزوین ۱۵ درصد افزایش می‌یابد

شعب اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۰ در قزوین ۱۵ درصد افزایش می‌یابد

ایسنا/قزوین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تعداد شعب اخذ رأی استان قزوین برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات گذشته ۱۵ درصد افزایش می‌یابد. منوچهر حبیبی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیات عالی نظارت بر انتخابات، تصریح کرد: در انتخابات سال ۱۴۰۰ یک هزار و

شعب اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۰ در قزوین ۱۵ درصد افزایش می‌یابد

ایسنا/قزوین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تعداد شعب اخذ رأی استان قزوین برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات گذشته ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

منوچهر حبیبی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیات عالی نظارت بر انتخابات، تصریح کرد: در انتخابات سال ۱۴۰۰ یک هزار و ۲۷۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و یک ۱۵۶۶ شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سال آینده کلیه عوامل اجرایی فرمانداری و بخشداری‌ها در دوره آموزشی طرح جامع انتخابات شرکت کرده و نسبت به چگونگی اجرا و برگزاری انتخابات توجیه شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: استان قزوین برای برگزاری هر چه‌بهتر انتخابات پیشنهادهایی را داشته که تمامی این پیشنهادها به وزارت کشور ارسال‌شده است و امیدواریم با استقبال ستاد انتخابات همراه باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول تأکید کرد: تا به امروز درزمینه برگزاری انتخابات سال آینده در استان قزوین اقداماتی انجام‌شده که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارسال چهار گزارش تحرک انتخابات استان به وزارت کشور و استعلام‌های موجود از چگونگی روند انتخابات نام برد.

وی بیان کرد: سامانه جامع اخبار انتخابات استان و شهرستان‌ها هم راه‌اندازی شده و اخبار مربوط از تحرکات انتخاباتی استان در این سامانه بارگذاری می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: امیدواریم با تلاش تمامی متصدیان اقدامات به‌گونه‌ای انجام شود که شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در این انتخابات باشیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز