کد خبر : 172399
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

شهید مفتح ارزش‌های اسلامی را به دانشگاه آورد

شهید مفتح ارزش‌های اسلامی را به دانشگاه آورد

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: شهید مفتح معنویت و ارزش‌های اسلامی را به دانشگاه آورد و سعی کرد در بیداری جامعه نقش داشته باشد. به گزارش ایسنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد ۲۷ آذرماه در مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه بوعلی‌سینا و مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی سینا یک دانشگاه

شهید مفتح ارزش‌های اسلامی را به دانشگاه آورد

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: شهید مفتح معنویت و ارزش‌های اسلامی را به دانشگاه آورد و سعی کرد در بیداری جامعه نقش داشته باشد.

به گزارش ایسنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد ۲۷ آذرماه در مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه بوعلی‌سینا و مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی سینا یک دانشگاه کم نظیر است و دو وزیر متوالی به هیات دولت، معرفی کرده است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: امیدواریم این دانشگاه در علوم انسانی گسترش پیدا کند تا ترویج اسلام ناب را داشته باشیم.

وی در رابطه با روز وحدت حوزه و دانشگاه، مطرح کرد: شهید مفتح یک عالم ربانی بود که قبل از انقلاب برای مواجهه با نظام طاغوت هم‌سو با امام راحل حرکت کرد و در مسیر ایشان بود و سعی کرد در بیداری جامعه نقش داشته باشند.

استاندار همدان ادامه داد: یکی از افرادی که در جوش و خروش انقلاب نقشی بی‌بدیل داشت، شهید مفتح بود که عید فطر ۵۷ جوش و خروشی علیه نظام طاغوت به حرکت درآورد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: این شخصیت ارزشمند، یک شخصیت حوزوی بود که در علوم دانشگاهی تبحر داشت.

وی با بیان اینکه نظام طاغوت می‌خواست دانشگاه را با فرهنگ غربی همسو کند، گفت: یکی از دلایلی که دانشگاه‌ها علیه نظام طاغوت بودند به خاطر دهن کجی نظام به فرهنگ بود و با توجه به وضعیت دانشگاه‌ها امام خمینی(ره) دستور صدور انقلاب فرهنگی را دادند و یک تحول در دانشگاه ایجاد شد.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: یکی از پیشگامان وحدت حوزه و دانشگاه، شهید مفتح بود و با ارتباطی که با ساختار دانشگاه داشت، معنویت و ارزش‌های اسلامی را به دانشگاه آورد و به همین دلیل، دشمنان این سرزمین و معاندین، این عالم ربانی را مورد هدف قرار دادند.

وی با اشاره به ایجاد تحول در دانشگاه به وسیله انقلاب فرهنگی، گفت: انقلاب فرهنگی تحولی در دانشگاه ایجاد کرد و امروز ثمرات نظام ارزشمند را می‌بینیم. حضور روحانیت در دانشگاه، یک حضور ارزشمند و معنوی است و امیدواریم این نفوذ بتواند بیشتر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز