کد خبر : 172318
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

فراخوان جذب ایده توسعه گردشگری استان اردبیل منتشر شد

فراخوان جذب ایده توسعه گردشگری استان اردبیل منتشر شد

ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از انتشار فراخوان جذب ایده توسعه گردشگری استان خبر داد.  مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: این فراخوان در راستای فراهم کردن ایده برای رشد و توسعه صنعت گردشگری استان و اجرای بهینه بازنگری “طرح جامع گردشگری استان اردبیل» به همت جهاددانشگاهی و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی،

فراخوان جذب ایده توسعه گردشگری استان اردبیل منتشر شد

ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از انتشار فراخوان جذب ایده توسعه گردشگری استان خبر داد.

 مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: این فراخوان در راستای فراهم کردن ایده برای رشد و توسعه صنعت گردشگری استان و اجرای بهینه بازنگری “طرح جامع گردشگری استان اردبیل» به همت جهاددانشگاهی و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منتشر شده است.
وی گفت: استفاده از ظرفیت افراد خلاق و ایده‌پرداز و هم استانی‌های عزیز برای کمک به توسعه صنعت گردشگری استان از اهداف این فراخوان است.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل، توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان، افزایش میزان ماندگاری گردشگران در استان، بهره‌مندی از ایده‌های نو و مبتنی بر خلاقیت، توجه به پیوست‌های فرهنگی و محیطی استان، توجه به قابلیت‌های بومی استان، ایجاد اشتغال در ایده‌های ارسالی و پروژه‌های پیشران و خلاقانه در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری را از مهمترین شاخص‌های موثر در انتخاب ایده‌های برتر  عنوان کرد.

اوچی اردبیلی ادامه داد: تمام افرادی که ایده‌های نو و خلاق در حوزه گردشگری دارند، می‌توانند بدون محدودیت سنی، شغلی، تحصیلی و … در فراخوان جذب ایده توسعه گردشگری استان اردبیل شرکت کنند.
رئیس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: ایده‌پردازان می‌توانند ایده‌های خود را در رابطه با تمام شاخه‌های گردشگری را  تا 30 فروردین 1400ثبت و ارسال نمایند.

اوچی اردبیلی در رابطه با نحوه ارسال ایده ها گفت: شرکت کنندگان در فراخوان می توانند با مراجعه به سایت جهاددانشگاهی استان اردبیل به آدرس http://ardebil.acecr.ac.ir و یا ارسال ایده خود همراه با مشخصات کامل به ایمیل فراخوان به آدرسctpardebil@gmail.com  اقدام نمایند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه به پنج ایده برتر جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد ، تصریح کرد: جهت سهولت دسترسی ایده‌پردازان همچنین می‌توانند از طریق آدرس https://survey.porsline.ir/s/KbZCfew به صورت مستقیم ایده خود را ثبت نمایند.
اوچی اردبیلی افزود: علاقه مندان در صورت وجود هرگونه سوال، پیشنهاد و نظر می توانند با دبیرخانه بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل واقع در اردبیل، شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاددانشگاهی استان اردبیل مراجعه و یا با شماره تلفن 04533749503 داخلی 116 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز