کد خبر : 174039
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲:۴۷

افزایش مساوی حقوق‌ها در بودجه کشور در راستای ایجاد عدالت اجتماعی نیست

افزایش مساوی حقوق‌ها در بودجه کشور در راستای ایجاد عدالت اجتماعی نیست

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: افزایش مساوی حقوق‌ها در بودجه کشور در راستای ایجاد عدالت اجتماعی نیست. حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد امروز یکم اسفندماه، اظهار کرد: انسانی که گرفتار رذایل اخلاقی شده تا سال‌های متعددی از این بیماری‌های روحی رنج می‌برد. وی تصریح کرد: انسانی که می‌خواهد روح خود را

افزایش مساوی حقوق‌ها در بودجه کشور در راستای ایجاد عدالت اجتماعی نیست

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: افزایش مساوی حقوق‌ها در بودجه کشور در راستای ایجاد عدالت اجتماعی نیست.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد امروز یکم اسفندماه، اظهار کرد: انسانی که گرفتار رذایل اخلاقی شده تا سال‌های متعددی از این بیماری‌های روحی رنج می‌برد.

وی تصریح کرد: انسانی که می‌خواهد روح خود را از دست رذایل اخلاقی نجات دهد بایستی در تمام کارهای خود تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امروز ایجاد عدالت اجتماعی و رسیدگی به محرومان در کشور یک موضوع حیاتی است و برای تحقق آن بایستی حضرت علی (ع) را به‌عنوان بهترین نمونه عمل به این موضوع الگوی خود قرار دهیم.

شاهرخی اضافه کرد: بر اساس گفته رهبر کبیر انقلاب باید حکومت جمهوری اسلامی در مسیر حکومت حضرت علی (ع) گام بردارد، برای تحقق این امر علاوه بر تلاش مسئولین مردم نیز بایستی پای‌کار بیایند.

وی نمایندگان مجلس نیز بر اساس گفته‌های رهبر کبیر انقلاب در تصمیمات خود بایستی رسیدن به عدالت اجتماعی در جامعه را هدف اصلی خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: افزایش مساوی حقوق‌ها در بودجه کشور در راستای ایجاد عدالت اجتماعی نیست و برای ایجاد عدالت اجتماعی حقوق‌ها بایستی به عدالت افزایش پیدا کند تا مشکلات قشر محروم جامعه تا حدودی حل شود.

شاهرخی با اشاره به زلزله شهرستان دنا، افزود: مردم و مسئولین لرستان آماده کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله هستند و در صورت اعلام کمک توسط مسئولین شهرستان دنا به یاری مردم آن منطقه خواهند شتافت.

وی اظهار کرد: امروز ویروس کرونا در جهان سبب ابتلا و فوت شده است که باوجود مجاهدت‌های فراوانی که در سطح کشور و استان صورت گرفته است اما بسیاری، پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: با تلاش دانشگاه علوم پزشکی لرستان، سپاه پاسداران، بسیج، هلال‌احمر، جوانان انقلابی مساجد، نیروهای نظامی و انتظامی و همه اقشار مختلف مردم امروز وضعیت شیوع کرونا در لرستان از قرمز به زرد و آبی تبدیل شده که این مهم با اقدامات فراوانی صورت گرفته است.

شاهرخی اضافه کرد: مجموعه زیادی از دستگاه‌های دولتی و مردمی با اجرای طرح شهید سرافراز سردار سلیمانی تلاش کردند که امروز شاهد استانی زرد و آبی هستیم و این تنها با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و جلوگیری از تجمعات امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: متأسفانه شاهد اجتماعات در آرامستان‌ها و عدم رعایت فاصله اجتماعی هستیم که این باعث می‌شود، شرایط زرد و آبی به قرمز تبدیل شود که کسب‌وکار در شهرهای نارنجی و قرمز تعطیل خواهد شد و تعداد زیادی بیکار می‌شوند.

امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: نباید به نحوی رفتار کرد که کسب‌وکار اصناف و خیلی از اقشار ضعیف تعطیل شود چراکه این تعطیلی آثار و پیامدهای منفی بر زندگی مردم کم‌درآمد خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز