کد خبر : 173740
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳

جالی خالی رشته‌های هنری در دانشگاه‌های کرمانشاه

جالی خالی رشته‌های هنری در دانشگاه‌های کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جالی خالی رشته‌های هنری در دانشگاه‌های کرمانشاه، خواستار ورود مراکز آموزش‌عالی در این زمینه شد.  بهرام فاضلی امروز(دوم اسفند)در آیین نمادین اهدای هنر کارت به جمعی از هنرمندان استان، با اشاره به تعطیلی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان با دارا بودن یازده

جالی خالی رشته‌های هنری در دانشگاه‌های کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جالی خالی رشته‌های هنری در دانشگاه‌های کرمانشاه، خواستار ورود مراکز آموزش‌عالی در این زمینه شد.

 بهرام فاضلی امروز(دوم اسفند)در آیین نمادین اهدای هنر کارت به جمعی از هنرمندان استان، با اشاره به تعطیلی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان با دارا بودن یازده رشته از جمله موسیقی، روابط عمومی، عکاسی و نقاشی از سال 1398 به‌دلیل مصوبه تعطیلی مراکز علمی کاربردی دولتی، گفت: دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی سالهاست فعالیت دارد، ولی هم اکنون تنها در رشته معماری دانشجو می پذیرد و این در حالیست که این استان مهد پرورش ادبا، شعرا و نویسندگان بزرگی است.

فاضلی اضافه کرد: کرمانشاه در حوزه‌های مختلف هنری از جمله موسیقی، شعر، نویسندگی، خوشنویسی و هنرهای تجسمی بزرگانی داشته و دارد و شایسته نیست در مهد پرورش این هنرمندان بزرگ، رشته های هنری دانشگاهی نداشته باشیم.

وی با اشاره به ضروری بودن اهتمام به ایجاد رشته های هنری در دانشگاه‌های کرمانشاه، گفت: از استاندار کرمانشاه تقاضا داریم به عنوان یکی از مباحث کلیدی حوزه فرهنگ و هنر پیگیر راه اندازی رشته های هنری در دانشگاه‌ رازی کرمانشاه باشند.

وی یادآور شد: هم اکنون در استان کرمانشاه دو هنرستان با 250 هنرجو داریم که همه هنرجویان آنها برای ادامه تحصیل باید راهی دیگر استانها شوند.

فاضلی در ادامه با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات زیربنایی برای ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری انجام شده، گفت: شاید به جرات بتوان از طراحی و توزیع هنرکارت به عنوان یکی از شاخص ترین این اقدامات یاد کرد.

فاضلی اضافه کرد: تاکنون 2100 نفر از هنرمندان استان کرمانشاه درخواست هنر کارت داده اند که برای 1790 نفر آنها کمک بلاعوض 1.5 میلیون تومانی واریز شده است.

وی: هم اکنون هنرکارت 800 نفر از هنرمندان استان کرمانشاه وارد استان شده که این هنرکارت‌ها در حال توزیع بین هنرمندان است.

 در پایان این مراسم هنر کارت تعدادی از هنرمندان استان کرمانشاه به آنها تحویل داده شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز