کد خبر : 173832
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲:۲۳

رمضان‌زاده: اصلاح طلبان بدون کاندیدای مشخص برنامه‌های انتخاباتی‌شان را اعلام کنند

رمضان‌زاده: اصلاح طلبان بدون کاندیدای مشخص برنامه‌های انتخاباتی‌شان را اعلام کنند

یک فعال سیاسی گفت:  برای اولین بار باید اصلاح طلبان بدون کاندیدای مشخص برنامه‌های سیاسی و اجتماعی خود را معرفی کنند و مهم نیست در انتخابات برنده شویم یا نه. به گزارش ایسنا، عبدالله رمضان‌زاده در  بیست و هشتمین مجمع سالیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران که بصورت مجازی با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ و چالش‌های

یک فعال سیاسی گفت:  برای اولین بار باید اصلاح طلبان بدون کاندیدای مشخص برنامه‌های سیاسی و اجتماعی خود را معرفی کنند و مهم نیست در انتخابات برنده شویم یا نه.

به گزارش ایسنا، عبدالله رمضان‌زاده در  بیست و هشتمین مجمع سالیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران که بصورت مجازی با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ و چالش‌های کنونی برگزار شد، گفت: انتخابات چقدر می‌تواند در رفع چالش‌های اجتماعی و سیاسی موثر باشد؟  رفع این  چالش‌ها بیشتر از قوه مجریه می‌طلبد  و هماهنگی بالاتر از قوه مجریه لازم دارد.
وی افزود:  برخی از دوستان مطرح کرده‌اند ما برای حل مشکلات کشور نیاز به نیروی اقتدارگرا داریم. بنظرم ما ظاهرا دو دوره اقتدارگرایی در طی ۴۰ سال  گذشته بطور کامل و نیمه کامل را در کشور تجربه کردیم. یک دوره بعد از جنگ شروع شد و در دوره دوم ریاست جمهوری هاشمی به نهایت خود رسید و یک دوره هم هشت سال ریاست جمهوری احمدی‌نژاد بود که ما در این دو دوره نظام را یکدست کردیم و طبق اصول اقتداگرایی به اداره امور پرداختیم و در انتهای هر دو دوره وضع سیاست خارجی بهم ریخت و تورم افسارگسیخته و نارضایتی به حداکثر رسید و شاهد اعتراضی‌های مردمی بودیم.
وی یادآور شد: در یک دوره هشت ساله خاتمی وضعیت اقتصادی بهتر شد نه ایده‌ال و در پایان دوره تورم کنترل شد و سیاست خارجی در تعامل بیشتر با دنیا بود لذا کشور ما پذیرای نظام اقتدارگرا نیست و باید دنبال شیوه‌های دمکراتیک و نیمه دموکراتیک برای اداره کشور باشیم.

وی یادآورشد: اگر انتخاب رییس جمهوری فرقی  ندارد چرا  در آخر دوره خاتمی،  گفتگوی تمدن‌ها را  داشتیم و تعامل با دنیا به نهایت رسید؟ لذا رییس جمهور بی‌نقش نیست.‌ ساختارها بسیار موثرند و نقش کارگزار ندیدن به معنای این است که عامل اجتماعی در عملیاتی کردن خواست جامعه را نادیده بگیریم.

وی افزود: بعد از  دولت خاتمی،  عملکرد جبهه مقابل را داشتیم و  آنها شناختشان کامل‌تر شد و  نتیجه آن این شد که آنها در انتخابات موفق شدند و  ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد را شاهد بودیم لذا  ما اشتباه می‌کنیم خواست اکثریت جامعه را با خواست خود یکی می‌دانیم. جامعه دنبال تحقق زندگی مطلوب  خودش است و ما  دنبال این هستیم  که دموکراسی پیاده می‌شود یا خیر؟

وی در پایان گفت: ما باید برنامه‌هایمان را  اعلام کنیم و برای اولین بار اصلاح طلبان بدون کاندیدای مشخص برنامه‌های سیاسی و اجتماعی خود را معرفی کنند و مهم نیست در انتخابات برنده شویم یا نشویم. اگر شرایط تغییر کند و آزادی برای همه باشد می‌توان  راجع به اینکه چه کسی کاندیدا می شود فکر کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز