کد خبر : 173943
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲:۳۶

مردم زلزله زده سی سخت بدانند که همه ارگان‌ها آماده و در کنارشان هستند

مردم زلزله زده سی سخت بدانند که همه ارگان‌ها آماده و در کنارشان هستند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات در دید مردم و در کنار هم قرار گیرند مردم زلزله زده سی سخت بدانند که همه ارگان ها آماده هستند. “حمید خرمدل” در نشست ستاد بحران سپاه فتح که در شهرستان دنا برگزار شد افزود: در ابتدا تقدیر تشکر ویژه دارم از

مردم زلزله زده سی سخت بدانند که همه ارگان‌ها آماده و در کنارشان هستند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات در دید مردم و در کنار هم قرار گیرند مردم زلزله زده سی سخت بدانند که همه ارگان ها آماده هستند.

“حمید خرمدل” در نشست ستاد بحران سپاه فتح که در شهرستان دنا برگزار شد افزود: در ابتدا تقدیر تشکر ویژه دارم از همه افرادی و ارگان هایی که همراهی داشتند قطعا این حرکات و حضور هم به خود فرد آرامش می دهد و ان‌شاءلله منشا خیر و برکت برای مردم زلزله زده سی سخت خواهد بود.
وی تصریح کرد: خدا را شکر ما یک نفر کشته نداده ایم این جای شکر دارد، آب، برق گاز قطع نشده ما اکنون مشکل آب، برق و گاز نداریم، تلفن وصل است اگر در شهر زلزله زده سی سخت این ها هم وجود نداشت واقعا کار سخت می شد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در مرحله اول باید هر اقدامی که انجام می دهیم موجب آرامش مردم شود مردم می خواهند مسئولان کنارشان باشند، این حس آرامش با حضور مسئولان در کنار مردم به آن ها منتقل می شود .
خرمدل تاکید کرد: مجموعه بسیج سازندگی بزودی نانوایی سیار را مستقر میکند و هر چه امکانات داریم وارد صحنه می کنیم، وقتی مردم این ها را می بینند احساس آرامش می کنند.
وی ادامه داد: همه امکانات در دید مردم و در کنار هم قرار گیرند مردم زلزله زده سی سخت بدانند که همه ارگان ها آماده هستند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جناب سرهنگ مثنوی را به عنوان فرمانده میدان انتخاب می شوند همه باید با ایشان هماهنگ باشند همه کارها باید متمرکز انجام شود اگر متمرکز نباشد همه چیز دچار خسارت می شود.
خرمدل به اشاره به تخریب باغات استان تصریح کرد: برآورد دقیقی از تخریب در باغ ها و مناطق کشاورزی مردم انجام و اعلام شود.
وی اظهار کرد: ما اگر بتوانیم یک بسته معیشتی برای ایام عید مردم زلزله زده فراهم کنیم و یک پکیج جامع باشد که به همه مردم این شهرستان برسد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در بحث تبلیغات و رسانه سازمان فضای مجازی کنترل فضای رسانه ای را داشته باشید، اقدامات و مطالب به درستی انتقال و اطلاع رسانی شود.
خرمدل بیان کرد: در بحث محلات این کمیته ها باید مشخص باشند و در هر منطقه یک چادر به عنوان دفتر برقرار باشند که اطلاعات این محله را به طور کامل داشته باشند، باید در هر محله این کمیته ها ایجاد شده باشد کمیته ها باید در ۹ منطقه ایجاد و مستقر باشند، حتما باید گروه های جهادی نیز حضور پیدا کنند امروز این موضوع باید سر و سامان پیدا کند.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: یک انبار واحد جهت جمع آوری و ساماندهی همه کمک ها مهیا و ایجاد شود، همچنین یک آشپزخانه در سطح شهرستان برپا شود که روزانه غذای گرم به دست مردم زلزله زده سی سخت برسد و با همان محوریت محله محور توزیع شود.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز