کد خبر : 173626
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

کمک به چرخه‌ی تولید و تامین نیازهای مصرف کننده اولویت است

کمک به چرخه‌ی تولید و تامین نیازهای مصرف کننده اولویت است

ایسنا/فارس یک کارآفرین در شیراز با اشاره به اجرایی شدن فاز اول طرح عرضه فرش ماشینی ایرانی به مصرف کنندگان، اعلام کرد که این طرح با هدف کمک به چرخه‌ی تولید و تامین نیاز مصرف کننده، اجرایی شده است. علی داوری شنبه ۲ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، فاز اول عرضه

کمک به چرخه‌ی تولید و تامین نیازهای مصرف کننده اولویت است

ایسنا/فارس یک کارآفرین در شیراز با اشاره به اجرایی شدن فاز اول طرح عرضه فرش ماشینی ایرانی به مصرف کنندگان، اعلام کرد که این طرح با هدف کمک به چرخه‌ی تولید و تامین نیاز مصرف کننده، اجرایی شده است.

علی داوری شنبه ۲ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، فاز اول عرضه تولیدات کارخانه‌های تولید فرش ماشینی از طریق مجموعه زندیه در شیراز کلید خورد و امیدواریم فاز دوم در سطحی فراگیرتر، سال آینده آغاز شود.

داوری خاطرنشان کرد: در این مسیر، محصولات تولیدی کارخانه‌های فرش ماشینی، با تخفیف تا ۵۰ درصد از قیمت مصرف کننده کارخانه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا، بسته شدن مرزها به دلیل شیوع این بیماری، تحریم‌ها و … منجر به کاهش صادرات فرش ماشینی از یک سو و افزایش هزینه‌های تولید از سوی دیگر شده است، گفت: مسائل مختلف موجب افزایش چند برابری قیمت فرش ماشینی طی یک سال اخیر شده است.

مدیرعامل مجموعه فرش زندیه گفت: در طرح اجرایی شده، این مجموعه پس از رایزنی با تولیدکنندگان مختلف، زمینه‌ای را فراهم کرد که تولیدات با کیفیت این شرکت‌ها، با قیمت‌های مناسب به شکل مستقیم در دسترس خریداران و مصرف کنندگان قرار گیرد.

داوری با بیان اینکه این اقدام زمینه را برای کاهش ۵۰ درصدی قیمت کالای ایرانی برای مصرف کنندگان را فراهم کرده است، گفت: یکی از اهداف این اقدام، کمک به اقتصاد تولید کنندگان و تداوم حرکت چرخ تولید بوده است.

وی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای اجرای این طرح از اتاق اصناف و ستاد مدیریت بیماری کرونا دریافت شده است، گفت: با توجه به الزامات شرایط شیوع کرونا، اقدامات و دستورات لازم از سوی ستاد کرونا اخذ و در  مجتمع فرش  زندیه اجرایی شده است.

داوری گفت: با توجه به شرایط فیزیکی محل عرضه کالا در مجموعه زندیه که فضای بزرگ نمایشگاهی را شامل می‌شود، امکان فعالیت از سوی ستاد مدیریت کرونا، فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز