کد خبر : 174142
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

رویکرد سپاه مهارت‌افزایی و آموزش سربازان است

رویکرد سپاه مهارت‌افزایی و آموزش سربازان است

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته در جذب و در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان بیشتر به سمت مهارت‌افزایی و آموزش سربازان بوده است. سردار مجتبی فدا، ظهر امروز(شنبه-۲۷ آذر) در مراسم چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) جشنواره جوان سرباز که در سپاه حضرت

رویکرد سپاه مهارت‌افزایی و آموزش سربازان است

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته در جذب و در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان بیشتر به سمت مهارت‌افزایی و آموزش سربازان بوده است.

سردار مجتبی فدا، ظهر امروز(شنبه-۲۷ آذر) در مراسم چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) جشنواره جوان سرباز که در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره هر سال به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در سطح کل کشور برگزار می‌شود و با توجه به اینکه بخش اعظم بدنه نیروهای مسلح را سربازان تشکیل می‌دهند این جشنواره هرسال برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در سطح نواحی، یگان‌ها و لشکر و سپس در سطح استانی و نیروهای مسلح برگزار می‌شود و سربازان منتخب و نمونه در عرصه سازندگی، جهاد، علمی، فرهنگی و تخصصی انتخاب می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته در جذب و در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان بیشتر به سمت مهارت‌افزایی و آموزش سربازان بوده است.

فدا ادامه داد: همان‌طور که خانواده‌ها در جریان هستند، محیط خدمت سربازی به برکت انقلاب اسلامی به سمتی حرکت کرده است که سربازان در محیطی مثل دانشگاه، آموزش می‌بینند و برای جذب در بازار کار آماده می‌شوند.

وی افزود: سربازان به دلخواه خود در یگان‌ها پذیرش و جذب و در رده‌های سپاه پاسداران به کارگیری می‌شوند و در حین خدمت دوره‌های مهارت‌آموزی نیز فرا می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: سربازان در حین خدمت دوره‌های مهارت‌آموزی نیز فرا می‌گیرند و در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان آموزش دیده و گواهی دریافت می‌کنند و بعد از خدمت مقدس سربازی می‌توانند مشغول به کار و فعالیت شوند.

‌دوران سربازی دوران خواب و غفلت نیست

همچنین حجت‌الاسلام محمدی، جانشین نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، در این جشنواره اظهار کرد: واژه سربازی واژه بسیار ارزشمندی است که شهید سلیمانی هم گفت «بر مزار من هم همان واژه سرباز را بنویسید و افتخار و آرزو ما این است در کنار شما سربازان، سرباز ولایت و اسلام باشیم».

وی افزود: دوران سربازی فرصت و نقطه عطفی در زندگی شما و حلقه وصلی بین دوران جوانی و زندگی اجتماعی است و دوران بعد از خدمت مقدس سربازی، آنچه که از فرصت‌ها فراهم است باید استفاده شود. این دوران از یک طرف مورد طمع شیطان است و گفته شده در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، افزود: دوران جوانی به خصوص در سربازی دوران هوشیاری است، دوران خواب و غفلت نیست، چرا که این فرصت‌ها به سرعت می‌گذرند و از جمله فرصت‌ها و نعمت‌هایی هستند که خداوند در اختیار ما قرار داده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز