کد خبر : 175020
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

بوفه همه مدارس باید تعطیل باشد/ خانواده‌ها تخلفات را گزارش کنند

بوفه همه مدارس باید تعطیل باشد/ خانواده‌ها تخلفات را گزارش کنند

ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر ممنوعیت فعالیت بوفه‌ مدارس برای مقابله با شیوع کرونا، گفت: بوفه همه مدارس باید تعطیل باشد. ماشاالله پروین در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر بر اساس دستورالعمل‌های مرتبط با بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی

بوفه همه مدارس باید تعطیل باشد/ خانواده‌ها تخلفات را گزارش کنند

ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر ممنوعیت فعالیت بوفه‌ مدارس برای مقابله با شیوع کرونا، گفت: بوفه همه مدارس باید تعطیل باشد.

ماشاالله پروین در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر بر اساس دستورالعمل‌های مرتبط با بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی بوفه‌های مدارس مجاز به فعالیت نیستند، گفت: تا زمانی که بیماری کرونا کنترل نشود، بوفه‌های مدارس اجازه فعالیت ندارند.

وی با تاکید بر اینکه توزیع هرگونه خوراکی در مدارس ممنوع است، ادامه داد: اگر احیانا بوفه مدرسه‌ای باز باشد، خانواده‌ها می توانند تخلفات را به ادارات آموزش و پرورش گزارش کنند تا در سریعترین زمان ممکن این موضوع رسیدگی شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: سلامت دانش‌آموزان شوخی‌بردار نیست، لذا با تخلفاتی که با سلامت دانش‌آموزان در ارتباط باشد برخورد جدی خواهد شد.

وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی و بهبود وضعیت کرونایی دانش‌آموزان باید از میان وعده تغذیه‌ای تهیه شده در منزل و بطری آب شخصی استفاده کنند.

پروین سپس مصرف لقمه‌های خانگی به عنوان میان‌وعده را به دانش‌آموزان توصیه کرد و افزود: بهتر است والدین خوراکی‌هایی مثل لقمه‌های نان و پنیر و سبزی، نان و پنیر و گردو، ساندویچ های کوکو و دیگر لقمه‌های خوراکی را به عنوان میان‌وعده برای فرزندانشان آماده کنند و استفاده از میوه‌ها و مغزها و خوراکی‌هایی مثل کشمش، نخودچی و… را به عنوان میان وعده برای فرزندانشان در مدرسه در نظر بگیرند.

وی ادامه داد:  دانش‌آموزان همچنین می‌توانند از خوراکی‌هایی مثل کیک و کلوچه، بیسکویت، شیر پاستوریزه، خرما، میوه‌جات و… به عنوان میان‌وعده در مدرسه استفاده کنند.

وی خوردن خوراکی‌هایی مثل چیپس، پفک، یخمک، نوشابه و سایر موادغذایی فاقد ارزش‌غذایی به عنوان میان‌وعده را توصیه نکرد و گفت: خوراکی‌هایی مثل چیپس و پفک فقط انرژی زیادی را وارد بدن فرد می کند، لذا مصرف زیاد این نوع از خوراکی‌ها می تواند باعث بروز مشکلاتی مثل اضافه‌وزن و چاقی در دانش آموزان شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز