کد خبر : 176291
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

آمادگی اداره‌کل ورزش خوزستان برای ساخت خانه تکواندو استان

آمادگی اداره‌کل ورزش خوزستان برای ساخت خانه تکواندو استان

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس فدراسیون تکواندو، گفت: کمک کنید تا طرح احداث خانه تکواندو خوزستان آماده شود تا یکی از ۵۰ سالنی که به وزارت ورزش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای ساخت متعهد شده ایم، خانه تکواندو باشد و خوزستان صاحب خانه تکواندو شود. افشین حیدری در مجمع

آمادگی اداره‌کل ورزش خوزستان برای ساخت خانه تکواندو استان

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس فدراسیون تکواندو، گفت: کمک کنید تا طرح احداث خانه تکواندو خوزستان آماده شود تا یکی از ۵۰ سالنی که به وزارت ورزش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای ساخت متعهد شده ایم، خانه تکواندو باشد و خوزستان صاحب خانه تکواندو شود.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو خوزستان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: آن چیزی که یک هیات را موفق می کند “وحدت و همدلی” است و امیدوارم تکواندو خوزستان بتواند روزهای خوبی را تجربه کند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به کمک های سخت افزاری به هیات تکواندو خوزستان، گفت: کمی تجهیزات خریداری شد و در اختیار هیات قرار داده شد و فکر کنم در بین هیات های استانی تکواندو، خوزستان تنها هیات مجهز به سیستم داوری است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: زیرساخت های ورزشی اولویت ما در استان بوده است زیرا خوزستان هشت سال جنگ تحمیلی را داشت و پس از آن نیز بازسازی اماکن ورزشی اولویت نبودند. طی چهار سال گذشته، یک میلیون متر مربع با اعتباری بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به سرانه ورزشی خوزستان افزوده شد.

وی در ادامه نیز افزود: مجموعه بزرگ جانبازان و معلولان استان واقع در اهواز پس از ۱۴ سال، آماده افتتاح است که با حضور وزیر ورزش افتتاح خواهد شد. طی توافق با بنیاد مستضعفان نیز مجموعه حجاب اهواز در حال واگذاری به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است که در اختیار یکی از هیات های خوزستان قرار داده خواهد شد.

حیدری بیان کرد: از هیات تکواندو خوزستان انتظار تحرک بیشتری داریم. به رای اعضای مجمع احترام می گذاریم و با تمام وجود کنار هیات هستیم و کمک خواهیم کرد اما انتظار داریم با یک برنامه نرم افزاری، هدف گذاری کنند و برنامه محور پیش بروند تا تکواندو خوزستان آن هیات مدنظر تکواندو استان باشد. پورسلان رییس هیات از نیروهای خوب و توانمند استان است و انتظار داریم که وقت بیشتری برای تکواندو بگذارد.

وی خطاب به رییس فدراسیون گفت: کمک کنید تا طرح احداث خانه تکواندو خوزستان آماده شود تا یکی از ۵۰ سالنی که به وزارت ورزش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای ساخت متعهد شده ایم، خانه تکواندو باشد و خوزستان صاحب خانه تکواندو شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز