کد خبر : 177163
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

مدرسه اوتیسم خراسان جنوبی این پاییز هم به بهره برداری نرسید

مدرسه اوتیسم خراسان جنوبی این پاییز هم به بهره برداری نرسید

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی اظهار کرد: مدرسه اوتیسم خراسان جنوبی که قرار بود پاییز امسال به بهره برداری برسد؛ برای بهره برداری نیازمند تخصیص اعتبارات استانی و کمک خیران است. مرضیه بااصمینان، امروز شنبه چهارم دی به رسانه‌های گروهی گفت: کلنگ ساخت اولین مرکز تخصصی آموزشی و توانبخشی اوتیسم در

 مدرسه اوتیسم خراسان جنوبی این پاییز هم به بهره برداری نرسید

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی اظهار کرد: مدرسه اوتیسم خراسان جنوبی که قرار بود پاییز امسال به بهره برداری برسد؛ برای بهره برداری نیازمند تخصیص اعتبارات استانی و کمک خیران است.

مرضیه بااصمینان، امروز شنبه چهارم دی به رسانه‌های گروهی گفت: کلنگ ساخت اولین مرکز تخصصی آموزشی و توانبخشی اوتیسم در مرکز استان با تامین زمین از سوی آموزش و پرورش منطقه و با مشارکت خیر در ۲۳ آبان ۹۸ به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس تفاهم نامه امضاء شده، مقرر شد مدرسه ۶ کلاسه ویژه دانش آموزان اوتیسم با مشارکت خیر و اداره کل نوسازی مدارس استان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و زیربنای فضای آموزشی ۶۴۰ مترمربع احداث شود و در گام اول مبلغ ۶۷۰ میلیون تومان توسط خیر برای این پروژه اختصاص داده شده است.

وی گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی روند پیشرفت پروژه به کندی پیش می‌رود و برخلاف اینکه قرار بود در مهر ۱۴۰۰ این پروژه مورد بهره برداری قرار بگیرد تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه با پیگیری‌هایی که انجام شد مقرر شده این پروژه تا پایان امسال به اتمام برسد، تصریح کرد: تخصیص اعتبارات استانی و کمک خیران نیز برای اتمام مدرسه مورد نیاز است.

بااطمینان گفت: با توجه به افزایش آمار دانش آموزان اوتیسم و مهاجرت تعدادی از خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم از استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان برای ادامه درمان و آموزش فرزندشان به استان انتظار داریم هر چه سریع‌تر ساخت مرکز تخصصی اوتیسم به پایان برسد.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۲۹ دانش آموزان اوتیسم درفضایی که ساختمان آن ضمیمه آموزشگاه عادی است و شرایطی که استاندارد لازم برای این دانش آموزان را ندارد؛ مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز